piątek, 26 października 2018

Ava Laboratorium, Pore Solutions - peeling i maska zwężające pory

produkty zwężające pory
Hejka :)

Mam nadzieję, że wielu z nas wyrobiło już w sobie nawyk systematycznej, codziennej pielęgnacji. Porządny demakijaż, tonik, krem do twarzy i pod oczy to już podstawa. Często dodajemy do tego specjalne sera, ampułki czy olejki. Ważne jest, aby swoją kompleksową pielęgnację wzbogacić o dobrane do swojej cery peelingi i maski, które wykonujemy maksymalnie 2 razy w tygodniu. Rynek oferuje ogromną różnorodność takich specyfików. Dziś chciałabym Wam przedstawić dermokosmetyki z serii Pore Solutions mające zwężać pory marki Ava Laboratorium.

skuteczny bio peeling zwężający pory

peeling zwężający pory

Oba produkty znajdują się w prostych, białych kartonikach z niebieskimi i szarymi dodatkami. Zawierają wszelkie niezbędne informacje. Peeling zamknięty jest w małej buteleczce z ciemnego szkła. Ma wygodny i higieniczny aplikator w formie pipetki, nieco wygiętej w miejscu otworu. 
W składzie znajdziemy takie wartościowe substancje jak gliceryna, kwas fitowy (o stężeniu 5%), róża japońska, wyciąg z zielonej herbaty, pantenol.

peeling zwężający pory

Peeling ma bardzo ładny, delikatnie kwiatowy zapach.
Produkt jest mętną cieczą o lekko żelowej konsystencji. Świetnie rozprowadza się po skórze i błyskawicznie wchłania. Nie pozostawia żadnej tłustej, lepkiej czy innej nieprzyjemnej warstwy.
Według słów producenta kosmetyku nie aplikujemy jak większość typowych peelingów. Mianowicie nakładamy go równomiernie na czystą skórę, a następnie zostawiamy - nawet na całą noc. Nie wymaga zmywania. Co więcej, mamy informację o stosowaniu 3 razy w tygodniu. Przyznam, że do tych instrukcji podeszłam z rezerwą. Tak jak mogę wypróbować opcję z niezmywaniem, tak odpada nazbyt częsta jego aplikacja. Uważam, że przy żadnej skórze i żadnym peelingu nie warto robić tego tak często.

peeling zwężający pory

peeling zwężający pory

Przyjrzyjmy się jednak efektom.
Zaskoczyło mnie, że po kilku regularnych aplikacjach peeling rzeczywiście zaczął pozytywnie wpływać na stan porów. Stały się zwężone i mniej widoczne. Dzięki temu mogłam na nowo polubić się z podkładami, z którymi dotychczas byłam na bakier, gdyż wchodziły we wszelkie załamania i podkreślały niedoskonałości.
Koloryt cery uległ ujednoliceniu, jednak nie zauważyłam wpływu na rozjaśnienie przebarwień.
Peeling nie tylko nie przesusza cery, ale po nałożeniu jest delikatna w dotyku. Jednak tutaj nie ma to dla mnie większego znaczenia, gdyż i tak nakładam na niego krem.
Istotna kwestia dla wrażliwców. Po jego aplikacji nie odczułam na swojej skórze żadnego dyskomfortu, jednak u mojej mamy przez pierwsze kilkadziesiąt sekund nastąpiło drobne szczypanie i mrowienie. Wydaje mi się, że jest to spowodowane faktem, że moja skóra jest przyzwyczajona do kwasów - i to w znacznie wyższych stężeniach. Osoby z cerą wrażliwą powinny mieć to na uwadze i dobrze obserwować stan cery. Przy tym jednak nie pojawiło się żadne zaczerwienienie czy rumień.
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Peeling kosztuje ok. 35 zł za pojemność 30 ml.

wygładzająca bio maska zwężająca pory

maska zwężająca pory

Kosmetyk zamknięty jest w tubce z miękkiego plastiku. ma zamknięcie typu klik i zwykły dozownik w postaci niewielkiego otworu.
W składzie znajdziemy m.in. glinkę cocoa, pantenol, wyciąg z trawy azjatyckiej, ekstrakt z róży japońskiej.

maska zwężająca pory

Na uwagę zasługuje cudowny zapach. W opakowaniu wydaje się być kwiatowy, zaś po nałożeniu wyczuwam w nim gumy mamby
Maska swoją barwą przypomina mokrą ziemię, a konsystencją błotko.
Aplikujemy ją na oczyszczoną i suchą twarz, grubszą warstwą, po czym zostawiamy na 20 minut. Zmywamy ciepłą wodą. Ponieważ maska ma w składzie glinkę, przez to też zaczyna nam z czasem zastygać i ciężko ją domyć. Warto w tym celu posłużyć się gąbkami celulozowymi.

maska zwężająca pory

Działanie?
Zacznę od tego, że po zmyciu maski odczuwam delikatne ściągniecie skóry, ale i tak zawsze przemywam twarz tonikiem, który wszystko neutralizuje. Cera jest wygładzona, jednak pod palcami nie mam odczucia nawilżenia. Jest za to jakby lekkie skrzypnięcie co sugeruje, że buzia jest dogłębnie doczyszczona.
Nie mogę nie zaznaczyć faktu, że od razu po zastosowaniu produktu twarz nabiera blasku i jednolitego kolorytu. Wygląda na zdrowszą i odświeżoną.
Razem z peeligiem tworzy naprawdę zgrany duet. Pory są oczyszczone i zwężone, zaskórniki na nosie mniej widoczne. Nie wyskakują mi żadne przykre niespodzianki. Być może to też kwestia niższych obecnie temperatur, ale cera zdecydowanie mniej mi się świeci.
Maska nie powoduje u mnie żadnego dyskomfortu w postaci pieczenia, szczypania czy innych uczuleń.
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Cena oscyluje w granicach 35 zł za pojemność 100 g.

produkty zwężające pory

Marka Ava Laboratorium po raz kolejny mnie nie zawiodła. Produkty robią swoje, do tego nie kosztują majątku zważając, że to dermokosmetyki. Warto się im przyjrzeć.
Borykacie się z rozszerzonymi porami i niedoskonałościami cery? Jak z nimi walczycie? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

70 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi produktami, naprawdę :) Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej marki, chyba czas to zmienić gdy pokończą mi się moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz poznać coś z tej marki :)

      Usuń
    2. Ja też nie znam tej marki, tzn widziałam ją nie raz ale jakoś nigdy nie miałam przyjemności testować jej na własnej skórze. Obecnie zakochałam się po uszy w kosmetykach firmy Dermedic ale może kiedyś... :)
      wtrybieoffline.blogspot.com

      Usuń
  2. seria akurat nie dla mojej skóry, ale znam i bardzo lubię kosmetyki Ava, zwłaszcza z linii Eco line ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Ava. Przydałaby mi się taka maska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę firmę
    Zaskoczyła mnie ta forma peelingu;pierwszy raz widzę peeling w buteleczce i z pipetką 😊
    Chętnie bym sięgnela po te kosmetyki, i sprawdziła na sobie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawyk codziennej pielęgnacji wyrobiłam sobie już dawno, bez tego źle by było z moją twarzą... Kosmetyków prezentowanych przez Ciebie wcześniej nie znałam - ciekawe...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki są bardzo dobre. A systematyczna pielęgnacja to podstawa :)

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie jak dotąd, najbardziej zaciekawiła mnie maska dlatego,że moje pory to istna masakra :/ Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziwne, bo marka jest popularna w blogosferze :) U mnie na blogu też już się pojawiała :)

      Usuń
  7. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale już dawno wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, ze sprawdzone i godne polecania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda nie dla mojej cery, ale warta uwagi jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety brak takiego nawyku

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym poznała blizej tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ciekawi z tej marki linia z algą śniezną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę o niej czytałam, ale nie miałam przyjemności stosować :)

      Usuń
  13. Chętnie bym poznała te kosmetyki, bo kuszą i lubię np. takie maski :) ale ciągle zużywam te co mam w zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś krem z tej firmy. Dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy zestaw, akurat na doprowadzenie skóry do porządku po długim i upalnym lecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś boryka się z rozszerzonymi porami to warto wypróbować :)

      Usuń
  16. Jestem zwolenniczką peelingów mechanicznych, ale maska jest bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dotyczy mnie ten problem, chyba że na nosie:D chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie powinno zaszkodzić. Ale z peelingiem ostrożnie :)

      Usuń
  18. Interesting Review!

    Happy Sunday

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych kosmetyków, ale prezentują się ciekawie. Lubię maski, po których cera wygląda na zdrowszą i odświeżoną.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena faktycznie jest przystępna, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dość ciekawe te produkty, choć, wg mnie, składy nie są idealne. Borykam się z rozszerzonymi porami itd. i w walce z nimi pomaga mi maska z żelatyny, o której pisałam u siebie, oraz codzienna, głęboka pielęgnacja. Bardzo fajny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam kiedyś taką maseczkę, ale u siebie nie widziałam efektów :)

      Usuń
  23. Namówiłaś mnie :) muszę mieć ten zestaw, najbardziej zaciekawiła mnie ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Maseczka pewnie by mi służyła, mam mieszaną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie firma Ava troche zawiodła, dlatego też i śrendio kusi :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham maseczki i lubię te markę :) przeznaczenie? :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten peeling kiedyś już mnie zainteresował, ale go nie kupiłam. Chyba trzeba to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba z nim uważać przy cerze wrażliwej, ale daje fajne efekty :)

      Usuń
  28. Tak, ja borykam się z rozszerzonymi porami. Jeśli kosmetyki je faktycznie zwężają to faktycznie trzeba im się bliżej przyjrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.