czwartek, 23 sierpnia 2018

Declare, Skin Meditation, krem łagodząco-kojący

 Cześć :)

Każdy z nas wie, że są takie produkty, które potrzebują czasu, abyśmy mogli wyrobić sobie o nich opinię. Tak jak przy perfumach wiemy czy podoba nam się zapach, a przy żelach szybko zauważamy działanie myjące, tak przy kremach do twarzy efekty nie przychodzą już tak szybko. Komu jednak nie przydarzyła się miłość od pierwszego wejrzenia? Czy krem marki Declare, który stosuję od blisko miesiąca, zdążył już skraść moje serce?


Kosmetyk otrzymujemy w białym kartoniku zawierającym wszelkie niezbędne informacje. Sam krem znajduje się w okrągłym, szklanym słoiczku z szarymi i złotymi akcentami. Jest dość ciężki. Trzeba przyznać, że bije z niego luksus. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się sreberko chroniące przed niepożądanym działaniem osób trzecich.
Skład nie jest naturalny, jednak pozbawiony jest m.in. parabenów. Z wartościowych substancji warto wymienić glicerynę, alantoinę, wyciąg z lnu, bisabolol czy wyciąg z kwiatów nagietka.


Zapach kojarzy mi się z wieloma uniwersalnymi kosmetykami. Jest kremowy i nieco perfumowany.
Krem ma lekką, jedwabistą konsystencję. Łatwo rozprowadza się po twarzy i szybko wchłania. 
Krem można aplikować zarówno rano jak i wieczorem. Mi najczęściej służy na noc.


Zajmijmy się działaniem.
Po wchłonięciu krem pozostawia na skórze delikatnie wyczuwalną, jedwabistą powłoczkę. Nie jest jednak widoczna jako coś świecącego czy tłustego. Przeciwnie - nadaje cerze blasku i zdrowego, promienistego wyglądu. Skóra sprawia wrażenie solidnie nawilżonej. Jest wygładzona, miękka i delikatna w dotyku.
Krem z automatu redukuje wszelkie uczucie ściągnięcia skóry. Koi ją i uspokaja. Aplikowałam go na rumień i z każdym kolejnym dniem odczuwałam coraz większy komfort. Zniknęło zaczerwienienie, świąd i pieczenie.
Przy stosowaniu na dzień dobrze współgra z podkładem i innymi produktami kolorowymi.
Krem nie zapycha, nie powoduje powstawania niedoskonałości czy uczuleń.
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Brzmi pięknie? No cóż, musi być jakieś 'ale' w postaci ceny. Krem kosztuje ok. 215 zł za pojemność 50 ml.


Coś mi się wydaje, że tutaj podsumowanie jest zbędne. Jeśli borykacie się z cerą wrażliwą, lub chcecie po prostu nadać skórze blasku i zdrowego wyglądu to jest to produkt dla Was :)
Znacie markę Declare? Chętnie poznałabym Wasze rekomendacje :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

80 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Cena faktycznie wysoka, ale czasem warto wydać nico więcej i cieszyć się porządnym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym kremie cena wysoka ale skoro krem fajnie działa to myślę że warto tyle dać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna konsystencja taka treściwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena spora jednak jesli cos działa to jestem w stanie wydac wiecej

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem zapowiada się świetnie, ale cena jak dla mnie zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, wiedziałam, że gdzieś będzie haczyk, przy takim działaniu, ale jak widać, czasami warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystępna cena byłaby już chyba zbyt dużym marzeniem :)

      Usuń
  7. Ojoj, cena zdecydowanie nie na moją kieszeń :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Cena powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam tylko ze słyszenia, bo jeszcze nie mieliśmy okazji się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, aby było Ci dane coś wypróbować :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej marce, no cena zwala z nóg hehe :D Ale plus za to, że nie zapycha ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli wraz za ceną idzie doskonała jakość, to jestem w stanie kupić taki krem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto zainteresować się tą marką :)

      Usuń
  12. Nie dla mnie trochę za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię kiedy kremy ładnie pachną i ponadto cudownie działają. Szkoda, że takich jest mało ;)

    blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, aby było ich mało. Zwłaszcza, że rynek jest ogromny. Zresztą o jednym, mam nadzieję, tutaj przeczytałaś ;)

      Usuń
  14. Dla tego blasku bym zastosowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stawiam na lepsze składowo kremy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Na szczęście rekompensuje to działanie :)

      Usuń
  16. Uwielbiam maseczkę do twarzy tej marki. Jakiś krem do twarzy też z chęcią wypróbuję, ale pewnie wybiorę przeciwzmarszczkowy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona :)

      Usuń
  17. Fajnie, ze łagodzi, lubię takie działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale konsystencja kremu wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze słyszę o tej marce :) super, że krem dobrze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Działaniem przypomina mi (oczywiście z Twojej recenzji, bo o marce słyszę pierwszy raz ☺)krem z Loreal,zresztą jeden z moich ulubionych, tyle że zdecydowanie tańszy 😆 (ok 30 złotych w Rossmanie )
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, produkty pielęgnacyjne od L'oreal w ogóle mi nie służą.

      Usuń
  21. cena chyba nie dla mnie obecnie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaję się być fajny, dobrze, że nie ma parabenów, ale cena trochę odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z Decler mam to serum takie niebieskie i jestem bardzo zadoowolona!

    OdpowiedzUsuń
  24. znam markę i lubiłam kilka ich produktów
    natomiast ciągle te kosmetyki są za drogie jak na moją kieszeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją też, ale przyjemnością było ją przetestować :)

      Usuń
  25. Ale świetny pomysł na zdjęcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Niestety nie każdy może sobie na niego pozwolić :(

      Usuń
  27. Kremu nie znam, ale plus za to, że sprawdza się pod makijaż. Super, że nadaje się dla wrażliwców :) Ale ta cena - to chyba lekka przesada;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele marek, które oferuje jeszcze droższe produkty. Niestety na cenę ma wpływ wiele różnych czynników.

      Usuń
  28. Cena i jakość... i to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że cena tak wysoka, ale byłoby gorzej, gdyby krem okazał się bublem :)

      Usuń
  29. Marka zupełnie dla mnie nieznana ale produkt godny uwagi 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tej marki miałem tylko serum antystresowe, które było świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. woooow nie znam marki, ale cena niestety zaporowa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszalam o tym kremie ani o tej marce! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie cena jest wysoka, ale na dobry krem warto wydać więcej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie podoba mi się jego skład i cena :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie się liczy, że działa. Gorzej by było, gdyby był drogim bublem :)

      Usuń
  36. Konsystencja idealna, uwiepbiam takie gęste kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie kremy stosować na noc! Marki nie znam, jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.