poniedziałek, 9 lipca 2018

Perfumetka33ml - inspiracja markowymi zapachami

Cześć :)

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z kosmetykami, a było to dawno temu, moją główną uwagę przyciągały wpisy bądź filmiki z kategorii 'tanie nie znaczy złe'. Oczywiście każdy z nas chciałby móc pozwolić sobie na markowe produkty z wysokiej półki cenowej. Jednak chęci to jedno, a możliwości drugie. Odnoszę wrażenie, że kosmetykami, które w dużej mierze często kojarzą nam się z luksusem są perfumy. Niektóre firmy, m.in. perfumetka33ml, próbują wyjść na przeciw naszym marzeniom i oferują własne warianty zapachów będące odpowiednikami tych kultowych. Różni je cena, ale czy również jakość? 


Zapachy otrzymujemy w kartonowych opakowaniach, na których widnieją nazwy, odpowiadające im numery oraz składy. Same wody zamknięte są w poręcznych, szklanych buteleczkach. W zależności od wariantu, otrzymujemy pozłacane lub posrebrzane nakrętki. Atomizer w formie spray dozuje niewielką, ale rozproszoną strużkę. 
W składzie znajdziemy 80% alkoholu, przez co producent przedstawia swoje produkty jako wody perfumowane.
Zanim przejdę do szczegółów to skupmy się przez chwilę na nazwach. Nie da się ukryć, że są łudząco podobne do oryginałów. Zazwyczaj różni je drobny detal, w postaci dodatkowych liter lub ich zmiany.


Pora na spostrzeżenia dotyczące zapachów. Najpierw warianty damskie.
37 Lovee Storry jest odpowiednikiem Chloe 'Love Story'. Jest to zapach kwiatowy, a przy tym świeży. W tle przewijają się cytrusy. Całość jest kobieca, nieco seksowna i bardzo romantyczna. 
242 Sekret Bonbshel stanowi odpowiednik Victoria's Secret 'Bombshell'. W tym zapachu dominują soczyste i świeże owoce, w których przewija się nieco pudrowości. Tło dopełniają delikatne kwiaty. na samym końcu zaczyna ujawniać się mocniejszy akord, który sprawia, że zapach jest fajną opcją na letnie wieczory.
24 Euforia Endlees stanowi analogię dla Calvina Kliena ' Endless Euphoria'. Gdybym była malarzem i miała namalowac ten zapach, z całą pewnością używałabym pełnej palety barw. Jest to zapach zarówno owocowy jak i kwiatowy. Romantyczny i zmysłowy, ale także soczysty, słodki i świeży. W tle ujawnia się coś lekko szczypiącego w nos, co dodaje całości pikanterii. Jedyny minus - zaaplikowany w zbyt dużej ilości powoduje u mnie ból głowy. Przez to też jedno psiknięcie musi mi wystarczyć. W przeciwnym razie od razu pojawia się uczucie znużenia. 


Na koniec zapach męski, z którym wiązałam największe nadzieje. A to dlatego, że mojemu tacie bardzo spodobał się oryginał, dlatego chciałam sprawdzić, czy i zamiennik przypadnie mu do gustu. 
128 Scentt to tańsza wersja zapachu Hugo Bossa 'The Scent'. Nie mam pojęcia jakimi słowami opisać to cudo... Zapach jest piękny, no po prostu piękny. Męski, zmysłowy, seksowny, uwodzicielski. Wszystkie achy i ochy to i tak będzie za mało.

W zależności od wariantu i zaaplikowanej ilości, zapachy utrzymują się na skórze od 3 do nawet 6 godzin. Myślę, że trwałość nie jest zła, biorąc pod uwagę cenę.
Każdy z wariantów kosztuje 14 zł za pojemność 33 ml.


Przedstawione wody perfumowane zrobiły na mnie duże wrażenie. Okazuje się, że nie trzeba wydawać majątku, aby uzyskać przyjemny produkt.
Wiem, że wiele osób uważa takie podróbki za coś złego, ale nie upatrywałabym tego w tych kategoriach. Firma od razu zaznacza na czym się inspiruje, więc postępują wobec nas bardzo fair. A wybór i tak należy do nas :)
Jakie są Wasze ulubione zapachy? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

104 komentarze:

  1. Ja lubię takie wody perfumowane bo właśnie nie trzeba wydawać tyle pieniędzy na nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię zapachy tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych zapachów ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie formaty bardzo lubię do torebki i akurat od nich nie brałam ale ja sama też nie przepłacaj i nie kupuję oryginalnych zapachów bo na rynku jest Wiele firm które mają naprawdę fajne odnośniki do oryginalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo firm oferuje zamienniki zaskakująco dobrej jakości :)

      Usuń
  5. O perfumach często gadają moje siostry :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mam sporo oryginalnych perfum ale też chętnie sięgam p znacznie tańsze zamienniki, które używam na co dzień i mam w torebce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne przy niewymagających, codziennych sytuacjach :)

      Usuń
  7. Lubię takie małe pojemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie się mieszczą, a przy tym też szybciej się kończą, więc można wypróbować więcej wersji :)

      Usuń
  8. Ja jestem zdania, że nie każdy sobie może pozwolić na drogie zapachy i fajnie że jest inna alternatywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się w nich bardzo podoba właśnie pojemność, idealne żeby wrzucić do torebki i psikać się w ciągu dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna propozycja do torebki, ja jednak stawiam na sprawdzone marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko Bonbshel, ale mnie nie przypadł do gustu i oddałam go siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachami już tak jest, zresztą jak ze wszystkim, że każdy ma inne upodobania :)

      Usuń
  12. Lubię takie małe perfumetki, są idealne do torebki pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie małe pojemności, bo zawsze mogę mieć je przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że te zapachy i mi mogłyby się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie małe perfumetki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię perfumetki, aż ciekawią mnie ich zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  17. takie małe flakoniki to fajna sprawa szczególnie aby wrzucić ulubiony zapach do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dobre i w przyjaznej cenie chętnie poznałabym osobiście

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo fajne sa te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. odpowiedniki perfum w ostatnim czasie robią furrore :) Ja sama-właśnie z takich korzystam :) Jest w tym sporo prawdy że nie wszystko co tanie/podrobione-jest złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mnóstwo tanich a bardzo dobrych produktów :)

      Usuń
  21. Czy drogie=lepsze?
    Z własnego doświadczenia wiem że nie.
    Sama też nie należę do fanek perfum Dior czy Channel.
    Swego czasu dostałam próbkę Channel w Douglasie i po spsikaniu się nią dostałam wysypki 😮
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a to gagatek :/ Ja sprawdzałam wiele markowych perfum, ale niemalże każdy z nich powodował ból głowy.

      Usuń
  22. Bardzo lubię takie małe perfumetki, w sam raz do małej letniej torebki

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja bardzo chętnie się z nimi poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tych zapachów nie znam, ale lubię takie pojemności, sprawdzają się idealnie na wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam kilka takich zamienników i w większości są nawet ok :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie małe perfumki są przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie fajna sprawa, można sprawdzić jak się ,,czuje" z nowym zapachem i kupić potem oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym możemy sprawdzić czy zapach nam się szybko nie znudzi :)

      Usuń
  28. Musze zajrzeć na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię perfumetki, mieszczą się do każdej torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znalazłabyś wariant idealny dla siebie :)

      Usuń
  31. Ja mam dobre doświadczenie z inspiracjami od FM, ale tych perfumetek nie miałam jeszcze. Co prawda i tak wolę kupić sobie jakiś tańszy, ale oryginalny zapach np. od Avon, ale czasem też skuszę się na inspiracje zwłaszcza jak chce sprawdzić czy zapach za 300 zł na mojej skórze by dobrze pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, jest wiele marek, które oferują własne zapachy za niewielkie pieniądze :)

      Usuń
  32. Nie miałam nigdy do czynienia z takimi inspiracjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. odpowiednik Bombshell uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam try perfumetki z tej strony i tylko dwie przypadły mi do gustu :D Jestem ciekawa zapachów Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne perfumetki do torebki :) trwałość rzeczywiste jest bardzo dobra jak na tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na trwałość nie narzekam. Poza tym są tak tanie, że nawet częstsza aplikacja nie stanowiłaby problemu :)

      Usuń
  36. Bardzo przyjemną cenę mają:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niektóre odpowiedniki bardzo lubię, bo są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  38. W mojej torebce zawsze znajduje się mała perfumetka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewielkie pojemności wszędzie się zmieszczą :)

      Usuń
  39. Jestem ciekawa jak pachną na żywo, chociaż na nowe długo się nie skuszę. Mam sporą kolekcję ;) Np. Vabun o których ostatnio pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie używam w sumie takich miniaturek.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja osobiście bardzo lubię takie perfumetki, szybciej je zużywam i mogę wymienić na kolejny wariant nóż przy np 100ml ;) jestem ciekawa Twoich zapachów :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego przy niskiej cenie możemy mieć wiele wariantów :)

      Usuń
  42. Nie mam nic przeciwko "utworom inspirowanym" w postaci ładnie pachnących perfum. Nie wszyscy mogą wydać na markowe perfumy sporo pieniędzy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny markowych perfum nie zachęcają, a każdy chce ładnie pachnieć :)

      Usuń
  43. Nie miałam ich, ale bardzo chętnie sprawdzę :) Do torebki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. takie perfumetki to idealne rozwiązanie do torebki na wyjscia

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo przydatna rzecz! W każdej torebce się przyda taki gadżet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, trochę ciężko to nazwać gadżetem. Co by nie było, to klasyczny kosmetyk :)

      Usuń
  46. wiesz, że ja takie inspiracje uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znalazłabyś tutaj warianty dla siebie :)

      Usuń
  47. W sumie nie używam raczej perfumetek. wolę kupić jeden większy perfum ;) Mimo to całkiem ciekawie opisałaś te produkty i może kiedyś je wypróbuję ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większe perfumy też mam, ale wówczas są niewygodne to noszenia w torebce :)

      Usuń
  48. Ja osobiście też uwielbiam perfumetki. U mnie królują z Le Glamour Piękno Zapachu. Na dwa miesiące używania starczają :) i zapachowo są identyczne jak oryginały. Na pewno dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.