piątek, 27 lipca 2018

Fitomed, esencja nawilżająca i olejek miejski - duet różany

 Hej :)

Każda miejscówka ma swoje plusy i minusy. Wybierając wieś możemy oczekiwać ciszy, spokoju i ciągłego dostępu do natury, jednak trzeba liczyć się z utrudnieniami komunikacyjnymi czy małą ilością sklepów. Miasto kusi przemysłem, technologią, przestrzenią, ale też gwarantuje ciągły ruch, większą ilość spalin i zanieczyszczeń. To z kolei nie odbija się pozytywnie na stan naszego zdrowia oraz skóry. Z pomocą przychodzi marka Fitomed, która wprowadziła do oferty olejki miejskie. Do nich możemy dobrać odpowiednie esencje wzmacniające efekty kuracji. W moim posiadaniu jest duet do cery mieszanej z różą damasceńską. 

esencja nawilżająca


Kosmetyk zamknięty jest w poręcznej, szklanej butelce. Szata graficzna nawiązuje do róż. Aplikator w formie pipetki umożliwia wygodną i higieniczną aplikację. 
Ponieważ mój aparat nie chciał ze mną współpracować przy robieniu zdjęć składu, dlatego podaję go ze strony producenta: Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Pantenol, Rosa Canina Fruit Extract, Sodium Hialuronane, Sodium Alginate, Pnenoxyethanol, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa, Ethylhexylglycerin, C.I.16255. Jak widac mamy tutaj m.in. wyciąg z owoców dzikiej róży, kwas hialuronowy, pantenol czy alginat.
Esencja ma delikatny, ale wyraźnie różany zapach. Nie jest moim ulubionym, ale też mi nie przeszkadza.


Konsystencją przypomina mi zastygającą galaretkę. Jest mazista i delikatnie się ciągnie.
Producent sugeruje aplikować kosmetyk przed olejkiem, aby wzmocnić jego działanie. Aby dobrze ocenić efekty stosowałam go zarówno solo, jak i w duecie.
Przejdźmy zatem do przedstawienia działania.
Zacznę od tego, że specyfik błyskawicznie się wchłania dając matowe wykończenie. Odnoszę wrażenie jakby moja cera wręcz go wpijała. Buzia zostaje przyjemnie nawilżona i napięta. Przy czym nie jest to nieprzyjemne ściągnięcie a uczucie, jakby skóra była zwarta i utrzymana w ryzach. Skóra jest wygładzona i miękka w dotyku. 
Esencja nie zapycha, nie powoduje niedoskonałości i podrażnień.
Cena wynosi 35 zł za pojemność 30 ml.

olejek miejski


Specyfik zamknięty jest w takiej samej buteleczce co esencja, z tą różnicą, że tutaj mamy ciemne szkło.
Skład prezentuje się następująco: Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Oil, Tocoferyl Acetate, Ascorbyl Palmitate. Mamy tutaj olej z pestek malin, ze słodkich migdałów, truskawek i dzikiej róży. Dodano także witaminy E i C.
W tym olejku nie wyczuwam niczego różanego. Dominują w nim maliny i truskawki. Zapach jest trochę słodki, trochę cierpki. 


Konsystencja jest rzadka, ale oleista o żółtej barwie. Przyjemnie rozprowadza się po skórze i szybko wchłania pozostawiając jedwabistą powłoczkę. Nie jest jednak tłusta i nieprzyjemna.
Producent sugeruje aplikować na skórę 2 krople olejku. Uważam, że to wystarczająca ilość, dzięki czemu kosmetyk zyskuje na wydajności. 
Przyjrzyjmy się działaniu.
Po aplikacji skóra zyskuje dodatkową porcję nawilżenia. Jest wygładzona i miękka w dotyku. Nie świeci się, ale jedwabista warstwa sprawia, że wygląda zdrowo i promiennie.
Olejek dobrze współpracuje z produktami kolorowymi. Nie powoduje żadnych nieprzyjemności na skórze.
Olejek kosztuje 42 zł za pojemność 30 ml.


Jak możecie zauważyć, produkty dają przyjemne efekty. Dobrze radzą sobie samodzielnie, ale wolę jednak stosować je razem. Na bogato, a co :)
Znacie produkty marki Fitomed? Które należą do Waszych ulubieńców? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

74 komentarze:

  1. Nie znam jeszcze tych olejków, ale jak znajdę ich odpowiednik do skóry suchej to się nimi zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest tylko jeden olejek. Ale jest też wersja nawilżająca :)

      Usuń
  2. troszkę ceny mają wysokie, ale wydają się być interesujące

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej pory jakoś nie sięgałam po ich produkty, ale te dwa mogą to zmienić. Podoba mi się ich działanie, a też mam cerę mieszaną i z chęcią po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat produkty tej marki bardzo pasują :)

      Usuń
  4. Myślę, że na tą esencję mogłabym się skusić, uwielbiam kosmetyki, które szybko się wchłaniają

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich jeszcze, ale chętnie kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujace, ostatnio polubilam sie z olejkami wiec i te wpisuje na swoja liste :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie moge sie do olejow niestety

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej marce, ale nie miałam okazji używać żadnych jej kosmetyków. Esencja wydaje się być fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy 'te', bo mam tylko jedną ;)

      Usuń
    2. Heh najfajniej czyta się komentarze osób które nie przeczytały postu 😂 u mnie na blogu to nagminne 😑👎👎

      Usuń
    3. Jedni zasugerują się tytułem, inni zdjęciem. Tak to już jest... :(

      Usuń
  10. Lubię kosmetyki, które szybko się wchłaniają. Esencja mnie zainteresowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa czy i u mnie sprawdziłby się ten duet :) Może wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za olejkami do Twarzy ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można sięgnąć tylko po esencję :)

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że Fitomed ma w swojej ofercie takie cudeńka:) Olejek miejski, sama nazwa już zaciekawia, chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten duet! Może kiedyś się skuszę na taką kompleksową pielęgnację...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) jest jeszcze duet typowo nawilżający :)

      Usuń
  15. Kiedyś już je gdzieś widziałam i miałam zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam je i też uważam, że to świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych olejków ale o podobnych słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam i nie miałam żadnego kosmetyku tej marki. Polecasz coś oprócz esencji i olejku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu są recenzje kilku produktów Fotimed. Polecam skorzystać z wyszukiwarki i przejrzeć, bo nie wiem jaki rodzaj dokładnie Cię interesuje :)

      Usuń
  19. Uwielbiam ten duet, to chyba jedne z lepszych kosmetyków , jakie wypuściło Fitomed, poza maseczką K+K, jeszcze te nowe mgiełki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś z nich zadowolona :)

      Usuń
  20. Świetne recenzja ! Mam ten duet i już napisałam swoją opinię 😃 muszę jeszcze cyknąć fotki 😃. Uwielbiam ten zestaw ! Nie spodziewałam się że będzie tak dobry 👌

    OdpowiedzUsuń
  21. brzmi kusząco, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię się z marką fitomed, ale że na razie postanowiłam odbyć kosmetyczny detoks to dopiero po wyczerpaniu zapasów skuszę się na ten duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiłaś mnie bardzo esencją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja z fitomed jeszcze nic nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma ciekawą ofertę i dobre produkty :)

      Usuń
  25. Wypróbowałabym te esencję, olejków do twarzy nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam suchą skórę, więc dla mnie olejki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  27. Esencja jak najbardziej ale olejków moja skóra nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją mieszać z innymi kosmetykami. Nie musi to być olejek :)

      Usuń
  28. Przez obecne upały bardziej skupiam się na oczyszczaniu twarzy niż jej nawilżaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze słyszę o tej marce... Ale mam zaległości 😄

    OdpowiedzUsuń
  30. W olejku nie odpowiada mi dodatek tego ze słodkich migdałów (mnie on nie odpowiada), natomiast esencja nawilżająca brzmi rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że znasz swoją cerę i możesz dopasować produkt do jej potrzeb :)

      Usuń
  31. Prezentują się ciekawie. Kupiłam ostatnio ich wodę różaną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich wody różanej nie miałam, ale ogólnie z jej działania jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  32. Dużo dobrego słyszałam o tej marce i na pewno zaopatrzę się niedługo w kilka ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oba są bardzo kuszące, muszę je poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza od lubisz różane kosmetyki :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.