niedziela, 22 października 2017

Modowa Iwonka: wishlista z Gamiss

Cześć :)

Remont pokoju to niełatwa sprawa. Wiąże się nie tylko z wydatkami, ale także z ogromem pracy, nerwów i czasu. Ma też jednak swoje zalety. Okazuje się, że możnazznaleźć przedmioty o istnieniu których nie miało się pojęcia. Co więcej, wiele zbędnych już rzeczy można puścić w świat. Tak też było w moim przypadku. Oddałam jakieś 5 pełnych siatek i okazało się, że zwolniło się bardzo dużo miejsca. A skoro jest miejsce to warto je wypełnić. Pomóc w tym może sklep Gamiss. Sprawdźcie co chętnie widziałabym u siebie.


KLIK                                   KLIK                                KLIK

Jesień, więc rzec by można "ciemno wszędzie, zimno wszędzie". Coś miękkiego, ciepłego i otulającego zawsze się przyda. 


KLIK                                                                KLIK

Żeby było jeszcze cieplej to przyda się porządne okrycie wierzchnie. Sklep ma ogromny wybór pięknych fasonów i modnych kolorów. 

KLIK                                                                   KLIK

Do tego wyboru zainspirowała mnie koleżanka, która chciała niedawno pożyczyć małą torebkę na wesele. Okazało się wówczas, że nie mam nic ciekawego. 

To tyle z asortymentu sklepu co chciałabym Wam dzisiaj pokazać. Mam nadzieję, że któreś z tych rzeczy wpadną w moje ręce i będę mogła napisać Wam o ich jakości w późniejszym czasie. Jeśli macie ochotę mnie w tym wesprzeć to będę wdzięczna za klikanie w odnośniki.
Co ciekawego ostatnio sobie kupiliście? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

85 komentarzy:

  1. Mam podobny sweterek z jelonkami ;) na zimę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten czerwony płaszczyk :) Ma świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny jest ten czerwony płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki sweterek w renifery przydałby mi się do chodzenia po domu - wygląda na cieplutki ;)
    Ostatnio chyba nic ciekawego nie kupiłam - kilka sweterków, sukienka i czapka przychodzi mi na myśl - ciężko idą mi zakupy ciuchowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka i torebki mi się bardzo podobają. Ja sama sobie coś już kupiłam na okres jesienny ale jeszcze pasuje mi coś dokupić bo nie mam wielu ciepłych rzeczy większość wyrzucone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się w coś zaopatrzyć. Nie wiadomo jaka będzie tym razem pogoda :)

      Usuń
  6. Hej Kochana ! ;-* Przepraszam że mnie tu ostatnio nie było ;-( Ale brak czasu na wszystko ;(
    Postaram się nadrobić Twojego i swojego bloga ! :*

    Poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, przecież nie musisz się wszędzie tłumaczyć :)

      Usuń
  7. Z całej Twojej wishlisty, w oko wpadły mi te piękne torebki na dole, wyglądają one pięknie! Bardzo mi się podobają i choć sama mam już dość sporą kolekcję, to chyba się skuszę na jej powiększenie haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam większość dużych torebek, dlatego tym razem chciałabym postawić na coś mniejszego :)

      Usuń
  8. Podoba mi się ten czerwony płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza torebeczka fajna ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebeczki jakie ładne, pomagam - 20,20$, 19,35$, 16,68$, 14,99$, 12,81$, 8,81$ :)
    Klikniesz też u mnie w poście z propozycją swetrów ?

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa jakby wyglądała na żywo ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Mam nadzieję, że uda mi się ją zamówić :)

      Usuń
  12. Świetny jest ten sweterek w rentierki ;)

    Dziękuje za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka wishlista że nie wiem, co by chciała, bo wszystko bym chciała :D Zaczynając od tych torebek, a kończąc na sweterkach - szczególnie ten z motywem świątecznym i tym zapleceniem z tylu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś bardzo ciekawe torebki. Zwłaszcza ta pierwsza z wiązaniem jest interesująca. Obie mi się podobają. :)
    $20.20, $19.35, $16.68, $12.81, $8.81

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten czerwony płaszczyk ma świetny krój :) ale bardziej pasowałby nam w czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten czerwony płaszczyk bardzo mi się podoba. Ma świetny krój i do tego ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebki super. Bardzo zaciekawił mnie czerwony płaszczyk. Ciekawe jakby wyglądał na żywo. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że już nieco świątecznie :D Ten sweterek z reniferami jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten trzeci sweterek z ciekawym wiązaniem na plecach wygląda super :) Torebki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że jest teraz moda na takie nietypowe kroje :)

      Usuń
  20. Ten ostatni produkt, czyli torebka jest śliczna! Bardzo delikatnie wygląda;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Granatowa kurtka wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kurteczka granatowa 😊 Poklikane 😎

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy. Poklikałam w sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebki bardzo ładne:) W moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie sweterki mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  26. mega torebki ! szukam takich w stacjonarnych sklepach, ale ciężko mi to idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach jest ogromny wybór, ale nie zawsze udaje nam się znaleźć to, czego szukamy.

      Usuń
  27. Piękne rzeczy :) W szczególności mnie oczarował ten płaszczyk czerwony i torebki

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.