piątek, 16 czerwca 2017

Nature Queen, kokosowo-truskawkowe masło do ciała

Hej :)

Każda pora roku ma w sobie coś pięknego i czymś się charakteryzuje. Jesień, pora roku w której się urodziłam, kojarzy mi się z kolorowymi liśćmi. Zima to czas śniegu i choinki. Na wiosnę wszystko rozkwita, robi się ciepło i kolorowo. Na koniec zostawiłam lato, do którego nam coraz bliżej. Przełom wiosny i lata to niewątpliwie czas pysznych, słodziutkich, czerwonych i niepozornych owoców - truskawek. Ich połączenie z moim ulubionym kokosem sprawia, że człowiek czuje się jak w siódmym niebie. Tak dzieje się za sprawą masła firmy Nature Queen, którego działanie chciałabym Wam przybliżyć. 


Produkt znajduje się w okrągłym opakowaniu z twardego plastiku. Ma śliczną szatę graficzną ukazującą wersję zapachową. Ponadto zawiera wszelkie niezbędne informacje dotyczące kosmetyku. 
Masło ma stałą konsystencję. Przed aplikacją należy go rozgrzać w dłoniach.
Skład krótki i naturalny, zawierający również wartościową witaminę E. 
Pora na zapach... Ach, cóż to jest za zapach... Wyobraźcie sobie świeży koktajl truskawkowy połączony z mleczną czekoladą zawierającą wiórki kokosowe. Przez całość przebija się delikatna nuta cytrusów. Kompozycja zarówno słodka jak i rześka. Coś pięknego.


Pora na działanie
Masło dość szybko się wchłania. Jakkolwiek to nie zabrzmi, pozostawia na skórze tłustą, ale przy tym suchą powłokę. Widać, że skóra bardzo się świeci, ale nie jest lepiąca.
Produkt bardzo dobrze nawilża i wygładza. Pozostawia skórę odżywioną i miękką w dotyku.
Producent informuje również, że masło chroni przed promieniowaniem UV i działa przeciwzmarszczkowo, ale tego nie jestem w stanie naocznie stwierdzić. Pozostaje wierzyć na słowo. 
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Cena oscyluje w okolicy 27 zł za pojemność 100 ml.


Produkt oceniam rewelacyjnie pod względem zapachu. Pod kątem działania również spisuje się dobrze, ale przeszkadza mi ta świecąca powłoka. Nawet pomimo tego, że nie jest lepiąca. 
Znacie markę Nature Queen? Zainteresowanych ofertą odsyłam na stronę oraz profil na Facebooku. Chętnie dowiem się co Was zaciekawiło :)

Iwona 

94 komentarze:

  1. Tego jeszcze nie widziałem kokos i truskawka razem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Akurat to jest najmniej istotne :)

      Usuń
    2. ja zwracam na to dużą uwagę

      Usuń
    3. Tyle, że kolor jest tutaj zupełnie normalny, biorąc pod uwagę użyte składniki. Nie ma żadnych sztucznych barwników :)

      Usuń
  3. Jak na truskawki to kolor dziwny, ale zapach musi być obłędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest jak najbardziej prawidłowy. Olej z nasion truskawek ma zieloną barwę :)

      Usuń
  4. Nie lubię masełek ale to musi świetnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla tego zapachu bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię połączenie truskawek i kokosa w jedzeniu i myślę, że taki aromat przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aromat mógłby okazać się dla mnie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masła zostawiam sobie zawsze na jesienno-zimowy okres ;) Teraz wolę coś lżejszego ! ;] Ale z tym masełkiem bym się nie polubiła ;( Tłusta świecąca powłoka nei dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę takie masła na chłodniejszy czas, ale dostałam do przetestowania, więc nie chciałam tak długo czekać :)

      Usuń
  9. Kurcze dla mnie masła zawsze są za ciężkie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko zależy od bazy. Miałam masła bazujące na wodzie i były lekkie jak balsamy.

      Usuń
  10. Lubię masła do ciała o fajnych świeżych owocowych zapachach, ale najczęściej zapominam o aplikacji tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już balsamowanie ciała weszło w nawyk. Gorzej z pielęgnacją stóp :)

      Usuń
  11. Właśnie jem ciasto z truskawkami z ogródka! uwielbiam zarówno je jak i kokos w kosmetykach;)) tego masła nie znam, ale chętnie zimą bym po nie sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne połączenie dla mnie :) może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kokos i truskawki to chyba najcudowniejsze połączenie zapachowe na ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go, ale ten zapach musi być rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak przeczytałam opis zapachu, to aż zachciało mi się czegoś słodkiego :D :D Masełko pierwszy raz widzę u Ciebie :)) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. zapowiada się całkiem fajnie, zaciekawił mnie. Połączenie cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach bajeczny, ale co zrobić, skoro ja nie lubię się balsamować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból. Też tak kiedyś miałam, ale już się przekonałam do tej czynności :)

      Usuń
  18. Zapach musi być świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam truskawkę, ale ciekawe jak zapach truskawki się łączy z kokosem..
    http://myrosepearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, zaraz zajrzę do nich na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie, a zapach intryguje, takiego połączenia jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki ale uwielbiam wszelkie masła do ciała także myslę że na to również się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba jego skład :) Myślę, że zapach też by mnie ujął :D

    OdpowiedzUsuń
  24. krótki naturalny skład - to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej sięgam po takie kosmetyki :)

      Usuń
  25. Brzmi ciekawie, ale zadziwił mnie kolor. Spodziewałam się czegoś różowego ze względu na truskawki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest całkowicie normalny. Zawiera olej z nasion truskawek, a ten ma zieloną barwę :)

      Usuń
  26. Nie znam kompletnie tej firmy, za zapach na pewno bym polubiła a i ta powłoka dla mnie nie taka straszna, bo zawsze smaruje się na wieczór, kiedy mam na to mnóstwo czasu:) no i tym samym na wchłonięcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchłania się szybko i tutaj nie ma problemu. Tak jak napisałam, warstwa nie jest tłusta, ale świeci się jakbyśmy się wysmarowali olejem.

      Usuń
  27. Ja latem nie lubię slodkich zapachów kosmetyków do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie jest typowo słodki. napisałam, że przebija się cytrusowa nuta :)

      Usuń
  28. Masła do ciała kocham,ale połączenia kokosu i truskawki nigdy nie widziałam.I jakie piękne opakowanie,bardzo zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe połączenie zapachowe. Truskawkę i kokosa solo uwielbiam! Kolor masła najbardziej mnie zaskoczył ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zaskakujący, ale okazuje się, że jak najbardziej normalny :)

      Usuń
  30. Nie znam marki Nature Queen. Kokos i truskawka brzmi bardzo kusząco.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe połączenie zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest często spotykane, ale bardzo ładne :)

      Usuń
  32. Ciekawy kosmetyk :) Pierwszy raz słyszę o tej firmie, wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kokosowo-truskawkowe?! To ideał! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wprost uwielbiam masła do ciała, a gdy jeszcze do tego są treściwe i pięknie pachną, to już bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś zatem być zadowolona z tej wersji :)

      Usuń
  35. Zapach musi być przeeeegenialny, wąchałabym go godzinami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny, ale jednak mimo wszystko wolę różnorodność :)

      Usuń
  36. Ojej,kokos z truskawką? jeszcze nie znałam takiego połączenia :D może być ciekawie...aczkolwiek o dziwo trudno mi sobie wyobrazić ten zapach :) jedyne wyjście to po prostu przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Już jak przeczytałam truskawka i kokos wiedziałam, że chętnie bym takie cudo przygarnęła, mnie ta powłoczka nie przeszkadza, świetnie by się u mnie zimą spisał na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej marki, ale połączenie kokosa i truskawki to musi być jakiś obłęd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie - jako maniaczki kokosa - jest cudowny :)

      Usuń
  39. Ciekawe połączenie zapachowe, nie spotkałam się z takim. Mnie też, przyznam, nie podchodzą za bardzo masełka z tłustą powłoką. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w dotyku nie ma nic tłustego. Skóra tylko mocno się świeci.

      Usuń
  40. Widziałam kiedyś w sklepie, powąchałam i rzeczywiście pięknie! Ale nie zdecydowałam się, bo mam spory zapas balsamów :D A mogłam jednak kupić, haha ;) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się z sklepach z tym masłem, ale dobrze, że jest dostępne :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.