wtorek, 29 listopada 2016

NovaClear, preparat na zmiany trądzikowe.

Witajcie :)

Zmiany trądzikowe oraz wszelkie tego typu problemy skórne utożsamiamy najczęściej z okresem dojrzewania. Szaleją hormony, do tego często dochodzi zła dieta, stres i nieodpowiednia pielęgnacja. Nic dziwnego, że skóra pozostawia wówczas wiele do życzenia. Zdarza się jednak, że przybywa nam lat, a nasza cera wygląda tak, jakbyśmy nadal dojrzewali. Fakt, niedoskonałości zazwyczaj nie są zbyt nasilone, ale wielu z nam sprawiają dyskomfort. 
Na rynku znaleźć można wiele produktów mających łagodzić podobne objawy. Jednym z nich jest punktowy preparat na zmiany trądzikowe marki NovaClear.


Preparat zamknięty jest w poręcznej tubce z miękkiego plastiku.
Jest bezzapachowy,
Ma żelową konsystencję, którą łatwo rozsmarować w skórę. Szybko się wchłania. Nie pozostawia lepkiej powłoki ani nie zasycha tworząc widoczną skorupkę.
Skład oceniam bardzo przyzwoicie. Nie posiada zbyt wielu zbędnych dodatków, za to wartościowe składniki wysoko na liście.


Przejdźmy do istoty recenzji, czyli działania.
W zależności od stanu niedoskonałości specyfik aplikuję 3-5 razy dziennie.
W przypadku drobnych zmian zauważyłam ich znaczną redukcję a nawet wygojenie po mniej więcej trzech dniach. Inaczej ma się sprawa ze zmianami o charakterze zapalnym. Wówczas po kilku dniach można dopiero zauważyć złagodzenie zaczerwienień. Na szybkie wygojenie takiej zmiany raczej bym nie liczyła.
Żel ma dodatek 2% kwasu salicylowego, ale nie przyczynia się do nadmiernego wysuszenia skóry czy uczucia ściągnięcia.
Cena preparatu wynosi ok. 20 zł za pojemność 10 ml.

Borykacie się z podobnymi niedoskonałościami? Jakie są Wasze sprawdzone sposoby na ich zwalczanie? :)

Iwona

84 komentarze:

  1. Nie mam tego typu problemów ale dobrze, że są preparaty, które działają ;) Co do czasu gojenia zmian o charakterze zapalnym to wydaje mi się, że te z natury "leczy się" dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że dłużej, ale niektórzy wymagają cudów :) Wolę napisać konkretną opinię, żeby ktoś się nie rozczarował :)

      Usuń
  2. U mnie brak niedoskonałości, a jak się już pojawiają to bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera na szczęście też ma się coraz lepiej :)

      Usuń
  3. U mnie na szczęście na razie spokój z niespodziankami na twarzy, ale przed ciążą pojawiały się często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wtedy hormony potrafią dać się we znaki :)

      Usuń
  4. chyba miałam coś podobnego nawet z identyczną zawartością kwasu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tego typu produkty mają podobne stężenie :)

      Usuń
  5. Najważniejsze, że nie wysusza skóry :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten produkt :) miałam kiedyś podobny kosmetyk z Barwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako nastolatka często sięgałam po mydło z Barwy, ale miało ogromną tendencję do przesuszania skóry.

      Usuń
  7. Ja na szczęście nie potrzebuję tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dla mnie, ale dobrze o nim wiedzieć -polecę komu trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla osób, które tego potrzebują naprawdę ciekawa propozycja :) Ja na szczęście nie borykam się z takimi problemami ale warto mieć taki produkt w pogotowiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nigdy nie wiadomo kiedy coś się pojawi, a może pomóc w szybszym ukojeniu i zagojeniu :)

      Usuń
  10. Ja na razie nie eksperymentuję z niedoskonałościami i trzymam się jednego/dwóch producentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednego ulubieńca, ale nigdy nie wiadomo czy coś nowego nie okaże się równie skuteczne :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Miałam styczność z tą marką, ale preparatu punktowego nie stosowałam.

      Usuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś używałam maski i kremu bodajże to bardzo wysuszył mi skórę ;( po tej przygodzie raczej nie sięgam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często produkty wysuszają skórę, jeśli są aplikowane na większą powierzchnię.

      Usuń
  14. U mnie tego typu specyfiki średnio działają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każdy produkt, na jednych zadziała lepiej a na innych gorzej.

      Usuń
  15. Ja teraz głównie używam plasterków Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio mam problemy z wypryskami, może taki preparat dałby radę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się aby mógł zaszkodzić a może akurat się sprawdzi :)

      Usuń
  17. Myślę ,że sobie go zakupie
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście nie mam większych problemów z cerą, ale dobrze że są takie preparaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy niestety muszą się nimi posiłkować.

      Usuń
  19. Nie słyszałam o tym produkcie wcześniej. Ja na niedoskonałości mam maść Benzacne w duecie z tonikiem z kwasem salicylowym, ale prawdziwym killerem jest w tej kwestii i to na każdą niedoskonałość maść z kwasem azelainowym, którą swego czasu miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maść Benzacne bardzo lubię. Kiedyś często po nią sięgałam :)

      Usuń
  20. Produkty kojarzę, ale ich nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie niestety pojawiają się niedoskonałości, ale mam kilka sprawdzonych sposobów, m. in peeling z kwasami Iwostin czy maseczka dziegciowa od Babuszki;) Takie miejscowo stosowane preparaty używałam dawniej, teraz jest lepiej więc nie są już tak często potrzebne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście też mogę rzadziej po nie sięgać, ale mimo to warto mieć jakiś pod ręką :)

      Usuń
  22. Całkiem dobra cena :) mam niedoskonałości, ale nie jest to dobrzy problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy lekkich problemach produkt radzi sobie bardzo dobrze :)

      Usuń
  23. kiedyś coś miałam z tej firmy i z tego co pamiętam pomogło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie ma nic gorszego niż bubel.

      Usuń
    2. bubel bublowi nie równy tani co sie nei sprawdza pół biedy ale drogi i robiący krzywdę to juz tragedia

      Usuń
    3. Czasami jest tak, że produkt jest bublem w stricte swojej "dziedzinie", ale sprawdza się do czegoś innego :)

      Usuń
  25. U mnie za niedoskonałości odpowiada szaleństwo hormonalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na szczęście u mnie zmiany trądzikowe są sporadyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odkad nie jem mięsa moja cera się na szczęście uspokoiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zaś się polepszyło po odstawieniu nabiału :)

      Usuń
  28. Na szczęście mam z nimi problem bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi rzadko coś wyskakuje nowego :D Pije regularnie bratka i czystek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skład faktycznie fajny - nie widzę silikonów (który jest niestety w La Roche Posay Effaclar Duo :/), za to wysoko kwas salicylowy. Nie słyszałam o tym specyfiku :)

    Ja na niedoskonałości używam toniku z kwasem AHA/BHA 10% z biochemii urody - rewelacja, ulubieniec od kilku lat (tylko jego cena sukcesywnie wzrasta :().

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie cena niemal wszystkiego idzie w górę :(

      Usuń
  31. trądzik prawie za mną ..ale to prawie ;) dlatego chętnie bym go przetestowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze warto. Nie powinien zaszkodzić, a może akurat coś zdziała :)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już nie jest Ci potrzebny :)

      Usuń
  33. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale skład mnie nie zachęca :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz go widzę. Ja używam właśnie żelu punktowego Pharmaceris i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie na szczescie ominal problem tradziku, w zamian dostalam naczynka ;p nikt nie ma lekko ^^
    bardzo ladny blog i przejrzysty wpis, dodaje do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawie wygląda ten produkt :) Nie jestem przekonana jednak, aby u mnie się sprawdził :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego produkt może zadziałać inaczej. Nigdy nie wiadomo jakie da efekty :)

      Usuń
  37. ja stosuje olej z nasion konopi :) bardzo fajny i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z taką wersją oleju jeszcze nie miałam styczności.

      Usuń
  38. Nie miałam nigdy problemów z trądzikiem, ale na drobne wypryski w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Przy większych problemach lepiej udać się do specjalisty i działać lekami :)

      Usuń
  39. Nie znam tego kosmetyku ale to chyba dobrze, bo jego skład skutecznie mnie do niego zniechęcił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału mu daleko, ale można znaleźć gorsze.

      Usuń
  40. ciekawy krem :) ale jeszcze o nim nie słyszałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na szczęście nie mam problemów ze swoją cerą więc nie potrzebuję takich produktów, ale z miłą chęcią notkę przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Nie jest zły, ale lepiej jeśli nie borykamy się z takimi problemami :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.