niedziela, 26 października 2014

Tydzień w obiektywie.

Hejka :)

Wam też tak szybko mijają dni? Człowiek ani się nie obejrzy a już pora przedstawić kolejne fotograficzne podsumowanie tygodnia :)


  • bo uwielbiam wszystko co z sową <3 ta wykonana została przez moją kuzynkę :)
  • pochłaniam ostatnią część :) przy okazji polećcie coś ciekawego na jesienne wieczory ;)
  • w coraz chłodniejsze poranki ciepłe śniadanie jest niezastąpione. Tutaj szpinakowa owsianka z bananem, domowym musem jabłkowym, migdałami i Cynamonowym Rajem;
  • Kłębuszek - nowy członek rodziny <3;
  • dwa umilacze kąpieli z bransoletką w środku dorwane w Biedronce za 1,49 zł; 
  • z cyklu "miłość od pierwszego wejrzenia"... sweterek ze świątecznym już motywem <3 Aby go zdobyć musiałam rozebrać manekina, który stawiał opory, ale w końcu się poddał :D Upolowałam go w sklepie z używaną odzieżą, więc co poniektórzy znowu będą mogli mnie nazwać "skąpą"... Mam to jednak w swoim tyle. Ważne, że mi się podoba ;)
To by było na tyle z ciekawszych wydarzeń z kończącego się tygodnia. Dajcie znać jak się u Was sprawy mają ;)

Iwona

3 komentarze:

  1. Grey niedługo w kinach ;)
    Polecam Ci Trylogię czasu, sama właśnie pochłaniam pierwszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny świetny wpis :) pozdrawiam Cię serdecznie, odwiedzam Twojego bloga coraz częściej
    dlakieszeni

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowy mus jabłkowy ostatnio non-stop gości w mojej owsiance ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.