czwartek, 18 września 2014

Mały haul spożywczy.

Hej :)

Zauważyłam, że jeszcze nigdy nie pokazywałam Wam haul'u spożywczego. Z racji tego, iż byłam dzisiaj na małych zakupach to postanowiłam przedstawić Wam kilka nabytych produktów :)


  • w Lidlu skorzystałam z promocji (min. -20%) na produkty typu kasze/ryże itd. Wzięłam płatki owsiane, kaszę mannę, ciecierzycę oraz ryż jaśminowy. Oczywiście wizyta w tym sklepie nie mogła się obejść bez nabycia Ricotty <3;
  • kolejnym sklepem na drodze było Tesco gdzie wzięłam jeden ze swoich ulubionych chlebów żytnich razowych. Dorwałam też na wypróbowanie swoją pierwszą figę :);
  • no i szybki skok do Kauflandu, gdzie kupiłam kolejne opakowanie kaszki kukurydzianej
Zakupów nie ma zbyt wiele, ale skoro były promocje to oczywiście "żal nie wziąć". Zwłaszcza że pochłaniam sporo tego typu produktów, więc na pewno się nie zmarnują :)

Iwona

7 komentarzy:

  1. miałam kiedyś tą ciecierzycę. Jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten chleb... A ciecierzycy kupiłam trzy opakowania :)


    Wrzuć czasem na bloga przepis na sałatki obiadowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post ze zbiorczymi surówkami obiadowymi powinien pojawić się lada dzień :)

      Usuń
  3. Smacznej figi życzę, bo ciecierzyca to wiadomka ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, nawet nie wiedziałam, że taka fajna promocja w Lidlu! Ale i tak mam całą spiżarnię zawaloną zapasem kasz itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ukochana ricotta! <3 i najlepsiejsze płatki owsiane :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.