niedziela, 23 lutego 2014

Preeezeeenty...

Witajcie :)

W związku z tym, iż jeden z moich wujków pracujących w Niemczech odwiedził moją Chrzestną postanowiła ona skorzystać z okazji i przekazała mi przez niego "małą" paczkę, którą miałam przyjemność otworzyć wczoraj wieczorem. Zawartość całkowicie zwaliła mnie z nóg. Znalazły się tam kosmetyki do ciała i włosów, ubrania oraz zapasik ulubionego budyniu <3

Zresztą co ja będę Wam pisać... Sami tylko popatrzcie :)


Alverde, żel pod prysznic "mandarynka i wanilia"
Balea, żel pod prysznic "mandarynka"
Balea, żel pod prysznic "kokos i nektarynka"


Balea, seria profesjonalna, szampon i odżywka do włosów cienkich z kofeiną
Balea, szampon zwiększający objętość z wiśnią i jaśminem
Elkos, szampon i odżywka regenerujce
Alverde, szampon regenerujący z wyciągiem z winogron i olejkiem z awokado
Alverde, szampon do włosów suchych i zniszczonych z aloesem i hibiskusem



Tym samym sposobem moje zapasy kosmetyków zwiększyły się do tego stopnia, iż musiałam je rozłożyć z jednego pudła do dwóch... Jeśli miałyście któryś z tych produktów to chętnie przeczytam Wasze opinie na ich temat :)

Iwona

9 komentarzy:

  1. super ;))
    lubimy ciocie i wujków z zachodniej granicy, oj lubimy ;))
    mnie wczoraj zaopatrzono w niemieckie słodkości :D ahhhh uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe produkty. Gratuluję takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci :) Mam ten szampon z Awokado, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te żele z Balei, ale też dopiero czekają.
    obecnie używam szamponu z Alverde, z zieloną kawą, sprawuje się nie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a to co? Budyń tiramisu? :OOO

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak :) W składzie jest kawa oraz kakao. Smakuje pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście duuuużo dobroci :) Nie próbowałam jeszcze nigdy żadnych kosmetyków z DM, ale słyszałam o nich bardzo dobre opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele z Balea są świetne! Też ich obecnie mam całe mnóstwo ;) Tak cudnie pachną ;) A zapach " mandarynka " akurat parę dni temu zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.