piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajkowe śniadanie a'la monte.

Ho! Hoo! Hooo! :D

Piękny mamy dziś dzień. Taki czerwony... mikołajkowy :D Nie wiem jak Wam, ale od rana dopisuje mi świetny humor :)

Jakiś czas temu Maria'n na swoim blogu zaproponowała akcję, aby w dniu Świętego Mikołaja zjeść śniadanie związane z czekoladą. Pomysł bardzo mi się spodobał i postanowiłam wziąć udział w zabawie :) Ponadto na tym blogu oczarowała mnie owsianka a'la monte. Postanowiłam więc trochę pokombinować i zrobić swoją wersję takiego śniadania. Zamiast płatków owsianych użyłam jęczmiennych, do całej masy dodałam budyń oraz zmielone orzechy laskowe, a do niewielkiej części kakao. Muszę przyznać, iż śniadanie było rewelacyjne. Ponadto wyciągnęłam z zapasów gorzką czekoladę z dodatkiem pomarańczy, w której od razu się zakochałam <3 Jest przepyszna :)

Budyniowo-orzechowa jęczmienianka 
z jogurtem naturalnym, bananem, gorzkim kakao, orzechami włoskimi i gorzką czekolada


Szacowana wartość energetyczna:


Jak Wam mijają mikołajki? :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Tez muszę ją zrobić! Czekoladowe śniadania górą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, zawsze lubiłam monte :D a połączenie czekolady z pomarańczą, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. apetyczne śniadanko :) u mnie były gofry z nutella :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.