niedziela, 8 grudnia 2013

...bo ja również byłam grzeczna :)

Witajcie :)

W tym roku byłam tak grzeczna, że Mikołaj odwiedził mnie aż trzy razy w przeciągu dwóch dni :) Stąd też swoje prezenty pokazuję dopiero dzisiaj, bo nie chciałam rozbijać ich na kilka postów :) Moimi Mikołajami, jak co roku, byli: mamcia, przyjaciółka oraz chłopak :)

Od mamy dostałam jedynie znany, zielony tusz do rzęs Wibo, który sama sobie wybrałam podczas rossmannowskiej promocji na kolorówkę. Doszłam do wniosku, że nie potrzebuję więcej rzeczy, więc nie chciałam naciągać jej na dodatkowe koszty.

Chłopak oczywiście uraczył mnie wieloma wspaniałymi rzeczami. Uważam, iż znacznie przesadził, bo to w końcu "tylko" Mikołajki, które zazwyczaj kojarzą mi się ze skromnymi podarunkami. W paczce znalazłam:


książka "Wielki Gatsby" (notabene tym prezentem zniszczył nieco moje plany, gdyż to ja chciałam mu ją kupić pod choinkę :D) 
serwetki 
świeca zapachowa "gruszka i cynamon"
Perfecta, masło do ciała "czekolada i olejek kokosowy"
einstein lip therapy, balsam do ust
bombka w kształcie serca

No i prezenty od przyjaciółki... Któż zna mnie lepiej niż ona...? Myślałam, że ją uduszę ze szczęścia widząc nową, prześliczną miseczkę :) Do tego żel kokosowy Yves Rocher, lakier do paznokci Wibo, świeczka, Mikołaj z czekolady oraz kartka z życzeniami.


Dodatkowo "Mikołaj" przyniósł mi również pewną radosną informację, aczkolwiek nie chciałabym jej jeszcze oznajmiać, dopóki się nie potwierdzi w 100 % :)

Co ciekawego Wy dostaliście od Mikołaja? :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Wow! This site is sick! How did you make it look this good !?
    cheats online games

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty! I prześliczna miseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że chciałaś mnie udusić... ;) Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.