wtorek, 10 grudnia 2013

AVON care, krem do rąk.


Witajcie :)

Z racji tego, iż mamy coraz chłodniejsze dni, skóra naszych dłoni narażona jest na większe przesuszenie.Warto więc w tym okresie postawić na silniej działające produkty. Dziś postanowiłam podzielić się z Wami przemyśleniami dotyczącymi intensywnie nawilżającego kremu do rąk z Avonu. Kosmetyk ten dostałam na urodziny od swojego chłopaka.




Od producenta:
Receptura z gliceryną, wapniem i witaminą E pomaga odzyskać naturalne nawilżenie rąk i zapobiegać wysuszeniu skóry. 

Skład:
Aqua, Glyceryl Stearate Se, Mineral Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Phenoxyethanol, Parfum, Disodium Edta, Methylparaben, Calcium Pca, Tocopheryl Acetate, Rosa Centifolia Flower Extract. 

Pojemność: 100 ml

Moja opinia:
Pierwsze co rzuca się w oczy to bardzo ładne i estetyczne opakowanie produktu. Ale wiadomo, że liczy się zawartość, dlatego skupmy się na działaniu produktu :)
Kosmetyk ma delikatną konsystencję. Myślę, że spokojnie można by ją było określić jako typową dla kremów do rąk. Szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze dłoni tłustej warstwy. Ale czy intensywnie nawilża? Jak dla mnie nie nawilża nawet dobrze, a co dopiero intensywnie. Przez to jest dość niewydajny, ponieważ muszę go często aplikować. 
No i zapach... Niby dość delikatny, stricte różany. Dla mnie jednak zbyt duszący i nachalny.
Produkt nie przypadł mi do gustu. Oczywiście go zużyję, lecz na pewno sama ponownie nie kupię. 

Macie jakieś doświadczenie z tym produktem? A może polecacie jakiś dobry krem do rąk, który spisze się w okresie zimowym? :)

Publikuję również na PnK .

Iwona

1 komentarz:

  1. Tego produktu nigdy nie miałam. Ja od lat jestem wierna kremom z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.