czwartek, 12 grudnia 2013

Essence mnie rozpieściło... :)

Witaaaaajcie! Jakiż piękny mamy dziś dzień :D

Wiem, odbija mi... Ale mam swoje powody do bycia w takim stanie :) Na początku grudnia zaczęłam brać udział w zabawie organizowanej przez firmę Essence, czyli ich adwentowym kalendarzu. Jakież było moje zdziwienie, gdy w Mikołajki odczytałam maila z wiadomością, iż wygrałam nagrodę z 4.12.2013 r. Zupełnie nie chciało mi się w to wierzyć, gdyż z reguły "Iwonka + wygrane" nie chodzą w parze. Podeszłam więc do sytuacji nieco sceptycznie i czekałam na rozwój wydarzeń :D Potwierdziłam jednak mailowo informację o wygranej i dostałam odpowiedź zwrotną, iż paczka zostanie wysłana w przeciągu kilku dni. Kolejne zaskoczenie przyszło dzisiaj wieczorem, gdy do drzwi zastukał kurier. A już sama zawartość paczki okazała się istnym szokiem. Coś czuję, że moje nóżki w końcu zaczną być w dobrym stanie :D Zresztą co ja się będę rozpisywać... Zobaczcie sami :) I od razu przepraszam za jakość zdjęć, lecz w takim oświetleniu ciężko o coś fajnego, a chciałam się swoją radością podzielić z Wami jeszcze dzisiaj :D

Na początku moim oczom ukazała się kartka z gratulacjami :)

Następnie znalazłam śliczną kosmetyczkę 

A w niej...: 





Jestem niesamowicie zadowolona z zawartości paczki i przyznam szczerze, że sama sobie zazdroszczę :D Jeśli znacie któryś z tych produktów to chętnie poznam Wasze opinie na ich temat :)

Iwona

8 komentarzy:

  1. Jaaaaaaaaa, zazdro :D. Świetna paczka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Rewelacja! Moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja jeszcze nigdy nie wygrałam w tym kalendarzu, ale i tak cały czas biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w tym roku zaczęłam brać w tym udział. I muszę powiedzieć, że poniekąd wygrałam dzięki Tobie, bo na Twoim blogu znalazłam informację o tej zabawie :)

      Usuń
  4. gratulacje, świetna nagroda!

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.