poniedziałek, 18 listopada 2013

Chwila przyjemności

Witajcie :)

Rozkoszowanie się karmelowymi wafelkami = dodatkowe kilogramy? Nie zawsze! :) O nasze dobre samopoczucie, bez wyrzutów sumienia, zadbała firma Luksja, która wprowadziła na rynek płyny do kąpieli o bardzo apetycznych zapachach. W swoim zbiorze kosmetycznych posiadam wersję"Caramel waffle", o której chciałabym napisać słów kilka :)

Od producenta:

Skład:

Pojemność: 1000 ml
Cena: ok. 8 zł
Dostępność: m.in. Rossmann, Hebe, E-Leclerk

Moja opinia:
Produkt przez wiele dziewczyn określany jest jako "goferkowy". Wąchając płyn zapach również od razu skojarzył mi się z tym pysznym deserem. Jest po prostu nieziemski <3 Dużym plusem tego płynu jest fakt, iż zapach wyczuwalny jest jeszcze długi czas po kąpieli. Nie raz zdarza mi się nie wypuszczać wieczorem wody po kąpaniu (uroki mieszkania w bloku), gdzie rano jeszcze czuć ten słodki zapach w łazience. 
Płyn, już przy niewielkiej ilości, tworzy bardzo kremową i gęsta pianę. . 
Produkt ten świetnie sprawdza się również jako typowy żel do mycia ciała. jego zapach sprawia, że jest to niesamowita przyjemność. 
Może i kosmetyk nie nawilża skóry, ale też jej nie szkodzi.
Duża pojemność oraz niska cena zachęcają do zakupu. Myślę, iż  warto wybrać tę wersję zapachową właśnie teraz, gdy przed nami coraz chłodniejsze dni. Zapach świetnie pasuje do takiej pochmurniejszej aury. 

Czy Wy miałyście styczność z płynami firmy Luksja? A może macie inne produkty, które umilają Wam kąpiel? :)

Publikuję również na PnK .

Iwona

2 komentarze:

  1. Ja już się na niego zapatruję od dawna, trochę powstrzymuje mnie kilka butelek płynów do kąpieli, które leżą w szafce, ale prędzej czy później wyląduje w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąchałam go w Rossie i ma bardzo przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.