sobota, 16 lutego 2013

Pyszne śniadanie + nikt nie kocha tak jak mama! :)

Witajcie :)

Dzisiaj post łączący dwie bardzo przyjemne sprawy. Pierwszą z nich jest oczywiście śniadanie. Kupując (za poleceniem mamusi) kleik ryżowy nie spodziewałam się, że tak bardzo przypadnie mi do gustu. Dzięki różnym dodatkom można wyczarować naprawdę pyszny posiłek :) Tak przedstawia się dzisiejsza wersja:

Kleik ryżowy z migdałowym twarogiem, jabłkiem z cynamonem oraz dżemem truskawkowym


Drugą bardzo przyjemną sprawą w dniu dzisiejszym był mały, spóźniony prezencik walentynkowy od mojej mamy. Bo przecież nikt nie kocha tak bardzo jak ona :) Wprawdzie prezent był przeze mnie "delikatnie" zasugerowany, a potem sama poleciałam go sobie kupić, to jednak liczą się chęci :D Wybrałam sobie lakier do paznokci firmy Virtual. Gdy tylko zobaczyłam go w Biedronce wiedziałam, że musi być mój. Dodatkowo promocyjna cena (całe 3,99 zł za 10 ml pojemności) skłania do zakupu :) Powiedzenie "mała rzecz, a cieszy" w tym wypadku sprawdziło się w 100 %. Na moich paznokciach gości dzisiaj śliczny kolor, a na twarzy uśmiech :) 


Iwona

1 komentarz:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.