poniedziałek, 4 lutego 2013

Akcja: jadłospis.

Witajcie :)

Od jakiegoś czasu na Durszlaku prowadzona jest akcja, gdzie pokazywać można swój dzienny jadłospis. Sama bardzo lubię przeglądać te tematy i czerpać z nich inspiracje. Dopiero wczoraj zgłosiłam swojego bloga na ten portal i nie zostałam jeszcze zaakceptowana. Możliwe, że to nie nastąpi, gdyż nie jest on czysto kulinarny. Niemniej jednak miałam wczoraj okazję, aby sfotografować wszystkie swoje posiłki, dlatego też postanowiłam Wam je pokazać :)

Śniadanie (8:00):
orzechowy kleik ryżowy z domowym musem jabłkowym, jogurtem naturalnym, słonecznikiem i cynamonem

II śniadanie (11:30):
 
domowa bułeczka (z mąki pszennej pełnoziarnistej typu graham) z: serkiem kanapkowym, wędliną drobiową i koperkiem
 / z masłem, ugotowanym burakiem, pomidorem i natką pietruszki

Obiad (14:15):
ziemniaki z koperkiem + pietruszkowy omlet (z natką) nadziany startymi i podduszonymi warzywami 
(marchew, korzeń pietruszki, seler), z koncentratem pomidorowym i przyprawami

Podwieczorek (17:45):
domowy drożdżowy rogalik i ślimaczek (oba z cynamonem) + filiżanka maślanki naturalnej

Kolacja (20:30):
marchewkowa zupa-krem z małymi kawałkami kalafiora, brokuła, selera i pietruszki, podana z natką i przyprawami 
+ pół domowej bułeczki z masłem, sałatą lodową, ugotowanym burakiem i pomidorem

Zdaję sobie sprawę z tego, iż może obiad nie jest "czysto" niedzielny; zwłaszcza na Śląsku, gdzie królują kluski, pieczeń, tłusty sos oraz zasmażana kapusta. Myślę jednak, że warto przełamywać schematy i jeść to co smakuje :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Nie wpadłabym na pomysł, aby położyć buraka na kanapce. Ale w sumie, dlaczego nie? :D
    Wszystko wygląda niezwykle smakowicie. Uwielbiam takie warzywne zupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki smaczny jadłospis *_* Jak na razie najlepszy jaki widziałam na durszlaku :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.