czwartek, 13 grudnia 2012

Świąteczna kasza manna.

Witajcie :)

Na dworze coraz zimniej, ale przynajmniej biało :) Mam nadzieję, że śnieg uraczy nas swoją obecnością również w Święta. Nie mogę się już doczekać. Jeszcze 11 dni...

Dziś rano naszło mnie na kaszę mannę. Nie użyłam wielu dodatków, jednak śniadanie lekko urzekło mnie swoim świątecznym motywem. Mam nadzieję, że Wam również się podoba :)

Kasza manna z mandarynką, słonecznikiem, cynamonem i gorzkim kakao 
+ herbata z cytryną

Jutro natomiast postaram się dodać posta dotyczącego moich świątecznych pierniczków :)

Pozdrawiam Was gorąco,

Iwona


2 komentarze:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.