poniedziałek, 26 listopada 2012

Rossmann zaszalał :)


Witajcie ponownie :)

Jak zapewne większość z Was wie jeszcze przez 2 dni w Rossmannie obowiązuje wyprzedaż -40% na wszystkie kolorowe produkty z szaf.

Zainteresowanie promocją okazało się ogromne. Oczywiście ja również przyłączyłam się do tego szaleństwa, aczkolwiek uważam, że w niewielkim stopniu. Dokładnie przemyślałam swoją listę życzeń i oto produkty, które kupiłam:

1. Lovely, Curling Pump Up Mascara: 5,39 zł - wybrany jako prezent, który dostanę na Mikołajki :)

2. Miss Sporty, korektor w płynie z witaminą C i E: 6,59 zł

3. Miss Sporty, Lasting Colour Up To 7Days, nr 470: 3,89 zł

4. Lovely, Matte Make Up, nr 08: 4,19 zł - kupione dla przyjaciółki w ramach prezentu mikołajkowego :)

Jak widzicie zakupy są niewielkie i przemyślane. Powoli denkuję dwa tusze, więc nowy się przyda. Dodatkowo mój jedyny korektor pod oczy jest totalnym bublem, dlatego został zamieniony na lepszy model :)

A czy Wy skorzystałyście z kolorówkowej promocji? Chętnie poczytam o Waszych zdobyczach :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Też uważam, że ten cień śliczny! DO kiedy dokładnie ta promocja? może się jeszcze wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja obowiązuje jeszcze tylko jutro. Trzeba się więc śpieszyć ;)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.