poniedziałek, 12 listopada 2012

Mój pierwszy raz... z kaszą kuskus.



Witajcie :)

Będąc w sobotę na zakupach nabyłam kaszę kuskus. W internecie można znaleźć sporo informacji o jej właściwościach odżywczych. Jest cennym źródłem białka oraz żelaza. Odznacza się tym, iż ma mało tłuszczu oraz cholesterolu. Ważną cechą tej kaszy jest również fakt, iż przygotowuje się ją w zaledwie 5 minut.

Nie miałam dzisiaj zbyt wiele czasu na przygotowanie śniadania, dlatego też postanowiłam dać kuskusowi pierwszą szansę. Muszę powiedzieć, iż efekt smakowy bardzo mnie zadowolił. Co najważniejsze, okazało się również, iż kasza ta jest bardzo sycąca :)





Oto co wykombinowałam na swoje szybkie śniadanie:

Kasza kuskus (na wodzie) posypana cynamonem, z wkrojonym jabłkiem, 
pestkami dyni, rodzynkami i migdałem + kawa zbożowa


Iwona

3 komentarze:

  1. Pyszne śniadanko i ślicznie podane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie pomyślałam o tym żeby kuskus podać w wersji "na słodko".
    Koniecznie muszę wypróbować, tym bardziej, że kuskus uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.