sobota, 10 listopada 2012

Startujemy ze zmianami!

Witajcie ponownie :)

Jak wspominałam we wczorajszym poście zamierzam wprowadzić na blogu małą zmianę. Może nawet nie taką małą :) Otóż od dzisiaj tematyka bloga zmienia się z kosmetycznej na kosmetyczno-kulinarną. 

Od około roku interesuję się zdrowym odżywianiem i wprowadzam te zasady w swojej codziennej diecie. Na bieżąco śledzę wiele blogów "śniadaniowych", z których można czerpać wiele ciekawych inspiracji. Sama chciałam taki prowadzić. Jednak mała ilość czasu sprawia, że zaniedbuję ten blog, więc nie ma sensu dokładać sobie kolejnego. Dlatego też postanowiłam połączyć te dwie dziedziny tutaj. Mam nadzieję, że pomysł przypadnie Wam do gustu :) Od razu zaznaczam, iż nie będę wstawiała swoich codziennych śniadań czy jadłospisów, gdyż wiele moich potraw się powtarza. Będę starała się, aby zdjęcia moich posiłków były jak najbardziej urozmaicone. Postaram się również podawać przepisy na smaczne i zdrowe potrawy :)

Tak więc na rozpoczęcie zmiany pokazuję swoje dzisiejsze śniadanie :) Wybaczcie za jakość zdjęć, ale nigdy nie byłam dobra w fotografowaniu jedzenia...

 
cynamonowa kasza jaglana (z dodatkiem łyżki otrębów pszennych) z jogurtem naturalny, wkrojoną połówką jabłka, kostką gorzkiej czekolady oraz łyżeczką słonecznika + druga połówka jabłka + waniliowa kawa zbożowa z mlekiem



Dajcie znać jak odbieracie tę zmianę na blogu :)

Iwona

3 komentarze:

  1. uwielbiam tak pysznie naładowane miseczki<3 tylko nie wiem, jak to zrobiłaś, że porcja wydaje się duża, a kalorycznie jest tak malutko:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że też nie wiem. Albo po prostu składniki których użyłam nie są aż tak kaloryczne, albo coś pomyliłam przy wpisywaniu produktów na ekcal.com. Pierwszy raz to robiłam, więc może popełniłam jakiś błąd. W każdym razie sama z siebie nie potrafię określać kaloryczności co jest jednym z powodów dla których zdecydowałam się na rozszerzenie bloga. Wolę wiedzieć ile kcal spożywam, żeby móc ewentualnie coś dodać :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.