poniedziałek, 12 listopada 2012

Zimowo - lumpeksowo.

Dzisiaj w jednym ze sklepów z używaną odzieżą w moim mieście była dostawa ubrań zimowych. Wprawdzie chodzę tam dość rzadko, ale tylu ludzi jeszcze nie widziałam. Większość z nich chodziło bez koszyków, gdyż ciągle ich brakowało. Niestety nie miałam zbyt wiele czasu na łowy, ale i tak udało mi się kupić kilka rzeczy, z których jestem zadowolona :)

Oto one:

1. getry/legginsy (bez metki)

2. sweterek Atmosphere (rozmiar 36-38)

3. sweterek DKNY JEANS (rozmiar XS)

4. sweterek Dorothy Perkins (rozmiar 36)

5. sweterek MNG Casual Sportswear (rozmiar XS/S)

6. krótki sweterek/bolerko Atmosphere (rozmiar 36)

7. sweter Next (rozmiar S) -> nigdy nie przepadałam za swetrami w takie wzory, jednak w tym zakochałam się jak tylko go zobaczyłam. Od razu kojarzy mi się ze świąteczną atmosferą, na którą już trochę czekam :)

Bardzo chętnie się dowiem jak oceniacie moje zdobycze :) Chętnie poczytam również o waszych nowościach, niekoniecznie lumpeksowych :)

Iwona

1 komentarz:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.