środa, 15 sierpnia 2012

Bo ja kochaaaam Chrzestną swoją... :D

Witajcie :)

W dzisiejszej notce troszkę się Wam przechwalę :) Jakiś czas temu moja Chrzestna mieszkająca w Niemczech zadzwoniła, że szykuje dla mnie paczkę z ubraniami. Postanowiłam więc skorzystać z okazji i poprosić o jakiś kosmetyk niedostępny w Polsce. Trochę czasu spędzonego na KWC zaskutkowało chęcią posiadania kokosowego kremu do ciała firmy Balea, o który poprosiłam. Wczoraj przyszła moja paczka. Jednak oprócz upragnionego kremu znalazłam w niej jeszcze "kilka" dodatków. Oto one:

  •  Balea, kokosowy żel pod prysznic (2 sztuki)


  • Balea, kokosowy szampon do włosów farbowanych
  • Balea, kokosowa odżywka do włosów farbowanych

  • Balea, kokosowy krem do ciała
  • Balea, kokosowy balsam do ciała

  • Balea, dezodorant o zapachu kokosa
  • Balea, deo roll-on

  • L'Oreal, Elnett de Luxe, lakier do włosów
  • Balea, żel do włosów
  • Balea, żel do włosów

  • Balea, maseczka przeciwzmarszczkowa
  • Schaebens, maseczka intensywnie nawilżająca


  • 4711 Nouveau Cologne, miniatura

Jak widzicie zawartość paczki jest sponsorowana przez firmę Balea oraz produkty kokosowe. Oczywiście jest to mój ukochany zapach, dlatego wszystkie kosmetyki są jak najbardziej trafione. Na razie lądują w moich zapasach, ale w trakcie używania na pewno pojawią się o nich recenzje. 

Iwona

9 komentarzy:

  1. No to chrzestna zaszalała :D Ja niedawno również się obkupiłam w Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No no paczuszka godna pozazdroszczenia ;) balea , pierwszy raz słyszę:) czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jaka paczuszka, same 'smakołyki' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam zapach kokosa:) Bardzo chętnie wypróbowałabym te kosmetyki, szczególnie szampon ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile fajnych kosmetyków! Uwielbiam niemieckie produkty, zawsze kojarzyły mi się z dobrą jakością:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.