poniedziałek, 16 lipca 2012

Bourjois, La creme des levres.

Witajcie :)

Dziś luźny post dotyczący kremowych błyszczyków do ust firmy Bourjois. Produkty te kupiłam spory czas temu na Allegro. Bardzo rzadko kupuję tam kosmetyki, ale za oszałamiającą cenę 2,99 zł za sztukę (tak... 2,99 zł) nie mogłam przejść obok nich obojętnie :) Posiadam odcienie 02 Rose voluptueux oraz 05 Rose moelleux.

02 Rose voluptueux

05 Rose moelleux


Od producenta:
Kremowy błyszczyk do ust łączy odżywcze działanie balsamu i blask błyszczyka. Uwydatnia wargi pokrywając je czystym, lekkim, lśniącym kolorem.Usta są lśniące i nawilżone. Wzbogacony olejkiem z Makadamii (źródło: Wizaz.pl).

Pojemność: 10 ml
Cena: 
Szczerze... nie mam pojęcia ile kosztuje "stacjonarnie", gdyż nie widziałam ich w sklepach. Polecam przeszukać Allegro, tam można znaleźć tanio :)

Moja opinia: 
Omawiane błyszczyki rzeczywiście mają kremową i "treściwą" konsystencję przez co nie spływają z ust i długo się na nich utrzymują. Nie podkreślają suchych skórek, nie wysuszają ust, a nawet je lekko nawilżają. Po aplikacji otrzymujemy delikatny połysk. Ogromną zaletą są dostępne odcienie. Możemy znaleźć zarówno delikatne na dzień jak i intensywniejsze. Błyszczyki są niesamowicie wydajne, zwłaszcza przy ich pojemności. Jedyną ich wadą jest zapach, przez który często odechciewa mi się używania tych produktów. Jest niesamowicie chemiczny, drażniący i duszący. Przypomina mi zapach jakiegoś "ciężkiego" pudru Niestety przez spory czas czuć go na ustach. 

Czy Wy miałyście styczność z tymi błyszczykami? A może polecacie jakieś inne tej firmy? :)

Iwona

2 komentarze:

  1. szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach. słowa producenta brzmią obiecująco ;) ps:zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój aparat nie jest w stanie wykonać takiego zdjęcia :/ próbowałam już wielu sposobów, ale nigdy nie oddaje prawdziwego efektu, więc wolę dać tylko swatcha na ręku niż Was przekłamywać.

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.