piątek, 13 lipca 2012

Udanie - zakupowo :)

Witajcie :)

Wczoraj mieliśmy piękny dzień, tralalalala :D Nie od dzisiaj wiadomo, że udane zakupy potrafią doprowadzić człowieka do stanu szczęśliwości. I tak też jest ze mną :)

Kilka dni temu przeglądałam gazetkę promocyjną Drogerii Natura (obowiązuje od wczoraj) i w oko wpadło mi kilka produktów. Najbardziej nastawiłam się na promocję cieni My Secret, które kosztują 2,99 i 3,99 zł. Dlatego też wczoraj do południa podreptałam do Natury na zakupy. Oto co przywędrowało ze mną do domu:

1. My Secret, Trio Eye Shadow - dwa potrójne cienie w nr 306 i 307.


nr 306

nr 307

Cena: 3,99 zł

2. Kamill, żel pod prysznic rabarbar&limeta.


Cena: 2,99 zł

3. Intimelle, delikatny żel do higieny intymnej z rumiankiem.


Cena: 6,99 zł

Skoro "od przybytku głowa nie boli", dzień musiał skończyć się jeszcze milej... :) Od dłuższego czasu wiadomo, iż w większych Rossmannach można nabyć różaną edycję Wibo, która dostępna była wszędzie w zeszłym roku. Wiele dziewczyn obkupiło się w produkty, gdyż każdy z nich kosztuje teraz całe 1,29 zł. Niestety moje Rossmanny nie należą do tych "większych". Jednak mój ukochany postanowił zabrać mnie wczoraj do pobliskiego miasta, aby pobuszować po sklepach. Wchodzę do Rossmanna, a tam szafa Wibo zawierająca różaną limitowankę. Oczywiście czym prędzej do niej podbiegłam i powrzucałam do koszyka kilka produktów. Oto one: 

1. Różany lip gloss do ust - 3 sztuki o nr 01, 02 i 03. 



2. Róż do policzków - Silky Rose 03



3. Lakier do paznokci - nr 5


4. Chabrowy eyeliner do oczu.



Wczorajsze zakupy mogę uznać za bardzo udane. Przysporzyły mi wiele radości i uśmiechu :)
Żeby tego było mało udałam się dzisiaj do swojego Rossmanna, aby wraz z wizażowym rabatem zakupić krem do stóp z łoju jelenia (brzmi strasznie :D ) marki Fusswohl. Produkty tej firmy są obecnie w promocji po 3,99 zł. Wraz z kodem -20% płacimy 3,19 zł. Myślę, że za taką cenę warto wypróbować któryś z kosmetyków :)


Czy Wy upolowałyście coś fajnego w ostatnim czasie? A może także zaopatrzyłyście się w różaną edycję marki Wibo? :)

Iwona


4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem zapachu żelu pod prysznic :) Miałam w planach kupić cienie my secret w promocji, ale jakoś żaden z kolorów nie powalił mnie na kolana :| A z wyprzedaży różanej kolekcji sporo kupiłam, oj sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest śliczny, taki orzeźwiający. W sam raz na lato :) Polecam sprawdzić, może akurat się spodoba. Zwłaszcza, że cena bardzo atrakcyjna :)

      Usuń
  2. Hello! Great blog! The last post is very interesting and beautiful! Let's follow each other, if you agree, then let me know!)))

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.