środa, 18 lipca 2012

Będzie testowanko :)

Witajcie :)

Jak pewnie wiele z Was wie na portalu Uroda i Zdrowie istnieje możliwość testowania kosmetyków. Kilka opcji wydało mi się interesujących, dlatego też zgłosiłam swoją chęć udziału. I tak kilkanaście dni temu napisała do mnie Pani Małgorzata z prośbą o podanie adresu do testów. Jednakże nie dostałam żadnej wiadomości o testowanych kosmetykach dlatego też o tym zapomniałam.

Natomiast dzisiaj zadzwonił do mnie kurier. Przyniósł paczkę a niej produkty firmy Green Pharmacy. W skład paczki wchodzi:

1. Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim.




2. Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych z pokrzywą zwyczajną.




3. Olejek łopiaowy z czerwoną papryką - stymuluje porost włosów.


Bardzo się cieszę na myśl o wypróbowaniu tych kosmetyków. Dziękuję portalowi Uroda i Zdrowie za możliwość ich przetestowania. Oczywiście recenzję znajdziecie zarówno na portalu, jak i na blogu :)



Iwona

3 komentarze:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.