poniedziałek, 25 czerwca 2012

Rybki nie do spożycia :)

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym Dermogalu A+E. Produktem są kosmetyki
w kapsułkach o wyglądzie rybek.

O produkcie tym czytałam sporo pozytywnych opinii. A że składałam zamówienie na doz-ie, postanowiłam je kupić. I był to strzał w dziesiątkę.

Od producenta: 
Doskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami (trądzik pospolity, trądzik różowaty, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne złuszczanie skóry, nadwrażliwość na różne czynniki).
Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej, wpływając na poprawę nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry. Kosmetyk doskonały pod makijaż.


Skład w INCI:
Oenothera Biennis Oil, Gelatin, Glycerin, Tocopheryl Aceatate, Retinyl Palmitate.

Zawartość: 48 kapsułek po 500 mg/1 kapsułkę
Cena: ok. 15 zł


Moja opinia:
Rybki stosuję dwa razy w tygodniu, na noc. Uważam, że są zbyt tłuste, żeby stosować je pod makijaż. Rano skóra jest promienna, odżywiona i nawilżona. Od momentu stosowania zapomniałam co to suche skórki. Pomimo tłustej konsystencji produkt nie zapycha. Wręcz przeciwnie... zauważyłam, że po użyciu wszystkie niespodzianki zmniejszają się. Dodatkowo większe wypryski zostają "ugaszone" i znika zaczerwienienie. Po przeczytaniu recenzji bałam się zapachu rybek, gdyż wiele osób pisało, że najzwyczajniej w świecie śmierdzą. Jestem chyba dziwna, gdyż mi zapach odpowiada :D Trzeba mieć jednak na uwadze, że z powodu konsystencji produkt długo się wchłania. Warto nałożyć go odpowiednio wcześniej, aby pościel nie była tłusta. Dermogal na pewno będzie moim ulubieńcem,nie tylko czerwca, ale i całego roku. Jest to jeden z tych produktów, który na pewno zagości w mojej kosmetyczce na stałe. Cena jest niska w stosunku do ilości rybek i ich działania, więc polecam każdemu ich wypróbowanie :)


Iwona


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.