wtorek, 26 czerwca 2012

Wygrana "oddawajka" :)

Witajcie :)

Niedawno brałam udział w rozdaniu na blogu Kamykowyswiat, gdzie do wygrania były używane kosmetyki. W sobotę okazało się, że miałam to szczęście je wygrać :) Dzisiaj dotarła do mnie paczuszka, a w niej:


  • BeBeauty, Foot Expert, krem do stóp i paznokci
  • Joanna, guma do kreatywnej stylizacji włosów
  • Quiz Cosmetics, Fashion Trendy, cienie do powiek duo nr 02
  • Quiz Cosmetics, Fashion Trendy, cienie do powiek duo nr 50
  • Chic, błyszczyk do ust
  • Golden Rose, 2000, kremowa pomadka nr 107

  • Lovely, lakier do paznokci z pyłkiem diamentowym, nr 17
  • Wibo, Your Fantasy, nr 236
  • Delia, No.1, nr 59
  • H&M, Nail Polish, Light Blue
  • Sensique, Lakier fantazyjny, nr 201
Bardzo się cieszę, że udało mi się wygrać owe kosmetyki. Wprawdzie są używane, jednak bardzo chętnie je przetestuję :) Zwłaszcza, że nie do wszystkich mam dostęp w swoim mieście. Dziękuję Kamyczkowi za tak szybką wysyłkę oraz dołączoną karteczkę :) 

Iwona

4 komentarze:

  1. miłego testowania:) /masz włączoną weryfikację obrazkową przy umieszczaniu komenatarzy, co utrudnia ich dodawanie, polecam ją usunąć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już usunęłam :) dziękuję za radę i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. zapraszam do mnie :)
      http://welcomehome7.blogspot.com/

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.