wtorek, 19 czerwca 2012

Akcję "na ratunek włosom" czas rozpocząć!


Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym pielęgnacji włosów. A mówiąc dokładniej, zmiany pielęgnacji...

Zacznę od tego, iż moje włosy są falowane i mocno się puszą. Niestety są matowe i suche. Mają skłonność do rozdwajających końcówek. Od dłuższego czasu strasznie wypadają. Myślałam, że to przez anemię, ale z niej wyszłam a problem pozostał.

Jak dotąd używałam przeróżnych produktów niezbyt wgłębiając się w ich skład czy przeznaczenie. Jednak ostatnio zaczęłam więcej czytać na temat pielęgnacji włosów. Przeanalizowałam Kosmetyki Wszech Czasów, poczytałam opinie i skusiłam się na szampon oraz balsam firmy Joanna. Dodatkowo zachęcona pozytywnymi recenzjami oraz "fazą" na stosowanie olejów zakupiłam produkt Alterry oraz szampon Babydream do ich zmywania. Przez przypadek natrafiłam także na informację dotyczącą pozytywnego wpływu nafty kosmetycznej na włosy, która również powiększyła mój zbiór. 


- Joanna, Z apteczki babuni, szampon jajeczny (cena: ok. 6 zł)
- Joanna, Z apteczki babuni, balsam nawilżająco-regenerujący (cena: ok. 6 zł)

- Babydream, szampon (cena: 3.99 zł)

- Anna, nafta kosmetyczna z witaminami A + E (cena: ok. 7 zł)
- Alterra, olejek migdały & papaja (cena: ok. 14 zł)

Jeszcze kilka słów o stosowaniu powyższych kosmetyków. Przed każdym myciem będę stosować naftę kosmetyczną, a do mycia szampon jajeczny. Ponieważ włosy myję 2 razy w tygodniu, na zmianę będę używała balsamu oraz olejku. Balsamu się nie zmywa, natomiast jak już wspomniałam, olejek będę zmywała szamponem Babydream. 

Mam nadzieję, że powyższe kosmetyki chociaż trochę poprawią kondycję moich włosów. Trzymajcie kciuki! :)

Iwona

2 komentarze:

  1. Nie wiem, czy przed każdym myciem nafta to dobry pomysł :( W nadmiarze wysusza. Uprzedzam, żebyś sobie krzywdy nie zrobiła :) I pamiętaj żeby KONIECZNIE trzymać się instrukcji - ja raz trzymałam prawie godzinę bo zapomniałam spłukać i bardzo podrażniło mi skórę - w internecie od tego huczy, więc nie tylko mi ;) Kolejne dni były bardzo nieciekawe dla mnie z taką palącą skórą

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za poradę :) w takim razie na pewno nie będę stosować nafty przy każdym myciu. Moje włosy są już wystarczająco suche :(

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.