środa, 25 kwietnia 2012

Moc oliwek...


... a dokładniej rzecz biorąc - naturalnego kremu oliwkowego z Ziaji.


Krem kupiłam jakiś czas temu skuszona ceną. Wiedziałam, że nie będę go używać na co dzień, gdyż mam cerę mieszaną ze skłonnością do trądziku. Miałam jednak nadzieję, że sprawdzi się do "zadań specjalnych". I nie myliłam się...




Od producenta
tłusty krem na bazie oleju z oliwek do pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Intensywnie odżywia, wygładza i regeneruje naskórek. Zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia.

Skład
Parrafinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Paraffin, Aqua (Water), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oli*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Cetyl Alcohol*, Lanolin Alcohol, Ceresin, BHA, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Amyl Cinnamal, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid*.
* surowiec zaaprobowany przez ECOCERT

Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 3 zł

Moja opinia
krem jest tłusty przez co pozostawia na skórze tłusty film. Przy nałożeniu większej ilości cera bardzo się błyszczy. Jednak działanie jest świetne. Po nałożeniu kremu na noc, rano widać znaczną poprawę. Skóra jest nawilżona, odżywiona i gładka. Zapach jest bardzo przyjemny. Wprawdzie skład mnie przeraża, jednak krem sprawdza się świetnie nie tylko przy nawilżeniu twarzy, więc od czasu do czasu można go użyć. No i ta cena...

  Moje zastosowania kremu:

- miejscowo na twarz, na suche miejsca
- na usta
- na łokcie, kolana
- na ręce, stopy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.