środa, 25 kwietnia 2012

Essence - żel usuwający skórki.


Dziś przyszłam do Was z recenzją żelu do usuwania skórek firmy Essence. Kupiłam go będąc na ostatnich zakupach przez czysty przypadek. Wprawdzie miałam zamiar kupić jakiś preparat do skórek, ale po wyczytaniu recenzji na Wizażu polowałam na produkt marki Sensique. Nigdzie go jednak nie znalazłam, a moim oczom ukazał się
15-sekundowy żel do usuwania skórek. Skuszona opisem producenta nabyłam go.



Od producenta
ten żel usuwa skórki szybko i efektywnie. Używaj raz w tygodniu nakładając na skórki. Nałóż na skórki, poczekaj 15 sekund i delikatnie je odepchnij. Ostrzeżenie: zawiera alkalia. Unikaj kontaktu z oczami, może powodować utratę wzroku. Trzymać z dala od dzieci.




Pojemność: 8 ml
Cena: 7,99 zł


Moja opinia
żel nie usuwa skórek po 15 sekundach. Trzeba go trzymać o wiele dłużej. Zdarzyło się, że musiałam nałożyć ponowną warstwę preparatu. Produkt ma wygodną szpatułkę, która nabiera odpowiednią ilość żelu i ładnie go nakłada. Ma delikatny zapach. Oczywiście przeraża mnie wizja utraty wzroku po kontakcie z oczami. Używam go ostrożnie, żeby przez czysty przypadek nie narobić sobie jakieś szkody. Mam nadzieję, że przy częstszych użyciach pomoże na moje skórki, gdyż na razie mnie nie oczarował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.