piątek, 27 kwietnia 2012

Otwarcie nowego Rossmanna - zakupy :)




Dziś nastąpiło u mnie otwarcie nowego Rossmanna. Oczywiście skuszona gazetką promocyjną przygotowaną na ten dzień oraz perspektywą gratisów wybrałam się na zakupy. Ceny niektórych produktów były na tyle kuszące, że zapomniałam o projekcie denko i zrobiłam zakupy na zapas. Myślę, że zostanie mi to wybaczone :) Zresztą przekonajcie się same...







Twarz:
- Rival de Loop, maseczka mleczno-miodowa - 0,99 zł
- Rival de Loop, maseczka peelingująca - 0,99 zł
- Rival de Loop, maseczka napinająca - 0,99 zł
- Ziaja, tonik ogórkowy - 3,89 zł



Ciało:
- Isana, żel pod prysznic witaminy & jogurt - 2,49 zł
- Isana, żel pod prysznic Sport 2w1 - 2,49 zł
- Isana, ujędrniający balsam do ciała Q10 - 3,99 zł






Jama ustna:
- Prokudent Sensitiv - 2,49 zł
- Prokudent Med - 2,49 zł







Włosy:
- Isana, spray do włosów z termoochroną - 5,99 zł






Kolorówka & przybory:
- Wibo Express growth, lakier do paznokci - 2,99 zł
- Wibo, eyeliner - 6,99 zł
- For your Beauty, pędzel do pudru - 8,99 zł





Gratis:
- New York Playboy, żel pod prysznic dla mężczyzn




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.