poniedziałek, 3 maja 2021

Projekt denko - kwiecień


Cześć :)

 "Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata'. W tym roku powiedzenie to ma ogromną rację bytu. Chociaż kalendarz pokazuje nam pełnię wiosny, to jednak pogoda za oknem tego nie potwierdza. Na pewno nie takiej majówki oczekiwaliśmy.  Mam jednak nadzieję, że maj - mój ulubiony miesiąc w roku - poprawi statystyki i wreszcie zaczniemy cieszyć się słoneczkiem i wyższymi temperaturami. Na razie podsumujmy ubiegły miesiąc i zobaczmy, jakie kosmetyki udało mi się zużyć w kwietniu.


Ava Laboratorium, Mi Mic, krem pod oczy 'efekt wygładzenia' - pojemność: 15 ml
Ten kosmetyk opisałam tutaj.
Dove, antyperspirant w kulce 'powder soft' - pojemność: 50 ml
Jestem bardzo na nie, o czym możecie przeczytać w tej recenzji. 
Dentalux, płyn do płukania jamy ustnej - pojemność: 500 ml
Akurat ta wersja zawiera alkohol, co nie każdemu może pasować. ja jednak od czasu do czasu lubię skorzystać z takiej mocnej wersji. Jedno opakowanie wystarcza mi na bardzo długi czas. Płyn świetnie odświeża oddech i doczyszcza zęby. Ma mocny, miętowy smak. Do tego jest tania.


Tołpa, nocny turbo-krem antycellulitowy- pojemność: 250 ml
Pisałam o nim tutaj.
Balea, żel pod prysznic 'awokado i truskawki' - pojemność: 300 ml
Wiecie, że uwielbiam żele tej marki. ten też jest niczego sobie. Zapach słodki, owocowy, bardzo radosny. Dobrze się pieni, nie wysusza skóry.
Isana, żel pod prysznic 'candy apple' - pojemność: 300 ml
Zapach mógłby wydawać się mało charakterystyczny, bo co to za filozofia zrobić aromat jabłek, ale mimo to był bardzo fajny. Słodziutki, świeży, owocowy. jabłka rzeczywiście mocno się wyróżniały. Był z edycji limitowanej.


Bielenda, nawilżająca baza pod makijaż - pojemność: 30 g
Jej recenzję znajdziecie tutaj.
L'oreal, podkład 'Infallible 24h Fresh Wear' - pojemność: 30 ml
Przeczytacie o nim w tym wpisie.
Dermal, kolagenowa maska w płacie
Wiem, że jedno zastosowanie nie da spektakularnych efektów, ale ta maska nie zrobiła nic. Skóra nie była nawet dodatkowo nawilżona, a co dopiero odżywiona czy zregenerowana. Słabiutko. 

To by było na tyle. Cieszę się, że w ostatnich miesiącach udaje mi się zużyć choćby jeden kosmetyk z kolorówki. Z tym jest zawsze największy problem. Chociaż te kosmetyki ponoć się używa, a nie zużywa :)
Znacie zaprezentowane produkty? Co udało Wam się zużyć w kwietniu? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

69 komentarzy:

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie znam, krem pod oczy Ava mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W razie jak się nie uda zużyć to może podzielić się z koleżanką albo rodziną następnym razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często się dzielę. Ale te kosmetyki zużyłam :)

      Usuń
  3. Love those budget friendly beauty products!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele pod prysznic marki Balea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ta lubię te deo dove, chociaż forma kulki sama w sobie mi nie odpowiada. Miałam też żel balea i był całkiem okej, chociaż wśród innych żeli tej marki ten wypada dość przeciętnie powiedziałabym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że zapach nie jest najlepszy, ale do najgorszych też nie należy :)

      Usuń
  6. Nie mialam nic z wymienionych przez Ciebie produktow.Baza z Bielendy mnie zainteresowala :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Dove ostatnio lubię dezodorant o klasycznym zapachu. Jednak bardzo mi odpowiada mimo że kulki mam w swojej kosmetyczce zawsze, ale To już marka garnier rządzi bardziej. Reszty produktów nie znam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako tako do kulek nic nie mam, ale na Dove na pewno już nie postawię.

      Usuń
  8. I didn't have any of these products.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nic nie miałam z Twego denka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty wypadły całkiem fajnie :)

      Usuń
  10. Nie miałam nic z tych kosmetyków, ale bardzo kuszą mnie te żele pod prysznic z Isany i coś czuję, że wkrótce pojawią się u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana ma wiele fajnych żeli. Teraz są już z nowej edycji limitowanej :)

      Usuń
  11. Great post! Products are so useful and necessary.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko, ja miałam do czynienia jedynie z żelem od Isany, ale w innym zapachu a z Balea miałam kiedyś super mydełka w piance :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Balea nie miałam jeszcze tych pianek, ale czytałam pozytywne opinie :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne denko :D
    Chętnie przetestowałabym ten żel z Isany :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet sporo tych kosmetyków zużyłaś :) Ja mam ostatnio "fazę",że nie robię denek i wszystko na bieżąco trafia do kosza. Ciekawe jak długo, bo od czasu do czasu wracam do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie zbieranie opakowań weszło mi już tak w nawyk, że pewnie bym nie umiała wyrzucić przed czasem. Ale zdarza się, że ktoś z rodzinki wyrzuci :)

      Usuń
  15. Żele Isany i Balea są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejne bardzo fajne podsumowanie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting products, thanks for sharing!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam marki Balea, dla mnie to nowości. Chętnie przyjrzę się ich żelom, tym bardziej, że właśnie wiosną sięgam po bardziej owocowe produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często pokazuję tutaj tę markę :)

      Usuń
  19. Niezłe denko i ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  20. niezłe denko ci wyszło :D Gratuluje zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A coś Cię zaciekawiło?

    OdpowiedzUsuń
  22. Iwnoko, bardzo ładne to denko. Troszkę produktów zakończyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oprócz Isany nic nie miałam. Fajne podsumowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też te kulki z Dove nie przekonują. Podkład Loreal bardzo lubię ale mam aktualnie za ciemny kolor więc czekam z jego używaniem do lata o ile takowe w tym roku zawita do nas 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nawet wiosna nie chce się pojawić. Trzeba jednak mieć nadzieję i trzymać kciuki :)

      Usuń
  25. Я тоже люблю май, но апрель - мой самый любимый месяц!

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ta bazę pod makijaż i była świetna :) Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię ten podkład L'Oreal, a jabłkowy żel Isany mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest bardzo fajny. Jest wiele innych na rynku, ale chyba skuszę się po raz drugi :) Oby żel Ci się spodobał :)

      Usuń
  28. Ładne denko :) żele z Dove i Balei bardzo lubię, a ten podkład Loreal mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam podkład z L'oreala i żel z Isany. Ja w kwietniu zużyłam trochę kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  30. żadnego z nich nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię tę kulkę Dove, pięknie pachnie. Co do skuteczności, jak dla mnie jest ok:).

    OdpowiedzUsuń
  32. mi w kwietniu ładnie skończyły się kremy, na dzień na noc i pod oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne denko ;) Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten żel pod prysznic z Isany Jabłkowy! Cuuudowny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  35. Isana żele mam, bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie bym wypróbowała te dwa owocowe żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też mam największy problem ze zużywaniem kolorówki, zwłaszcza w ostatnim czasie, kiedy makijaż robię tylko do maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio przekonuje się do firmy Tołpa, testuje różne kosmetyki, póki co z pozytywnym oddźwiękiem :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.