wtorek, 4 czerwca 2019

BasicLab - szampon i odżywka do włosów nadmiernie wypadających

kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających
Cześć :)

Osoby obserwujące mnie na Instagramie zdążyły zauważyć, że kilka ostatnich dni spędziłam w szpitalu. Dlatego też było mnie tak mało zarówno na waszych blogach jak i tutaj. Trzeba jednak wrócić do żywych, zakasać rękawy i wrócić do pracy.
Dzisiaj jednak brakuje mi weny to konkretnego wstępu, więc - tak po prostu - zapraszam na recenzję szamponu i odżywki do włosów nadmiernie wypadających marki BasicLab.

szampon na wypadanie włosów

kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających

Kosmetyk zamknięty jest w poręcznej butelce z ciemnego plastiku, z wygodnym aplikatorem w formie pompki. Ma prostą, estetyczną szatę graficzną, w której dominuje niebieska kolorystyka.
W składzie nie znajdziemy typowego SLSa a jego łagodniejszy zamiennik. Całość nie jest o końca naturalna, ale zawiera kilka wartościowych substancji, m.in. biotynę, proteiny, ekstrakty z rumianku, arniki, rozmarynu.


kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających

Szampon ma żelową konsystencję. Rzadszą, ale nie spływa z dłoni. Bardzo dobrze się pieni.
Przy tym ma śliczny zapach.
Pora na efekty.
Wiecie już, że od szamponów nie wymagam wiele. Jak się pieni i oczyszcza to mi wystarcza. I ten to też robi. Włosy są wprawdzie splątane, jak to u mnie zawsze bywa, ale oczyszczone z codziennych zabrudzeń i produktów stylizacyjnych. 


kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających

Czy redukuje wypadanie włosów? Moim zdaniem szampon działa za krótko, aby zauważyć znaczącą poprawę, ale mimo wszystko widzę, że na szczotce jest ich mniej. Również podczas samego mycia nie wypada ich tak wiele. Pozostaje wierzyć, że to też jego zasługa. 
Szampon nie podrażnia, nie powoduje świądu czy łupieżu. Dodatkowo włosy nie przetłuszczają się w szybszym tempie. 
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Cena wynosi ok. 40 zł za pojemność 300 ml.

odżywka na wypadanie włosów


kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających

Opakowanie jest identyczne jak w przypadku szamponu.
Z wartościowych składników na uwagę zasługuje m.in. biotyna, kofeina, wyciąg z arniki, hydrolizowana keratyna, ekstrakt z korzenia żeń-szenia, ekstrakt z rozmarynu.
Jej konsystencja jest gęsta i kremowa. Po nałożeniu nie osiada na włosach a wnika wgłąb. 
Odżywkę nakładamy na wilgotne włosy i trzymamy 5-6 minut.


kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających

Skupmy się na działaniu.
Przy swoich suchych i zniszczonych włosach widzę przede wszystkim to, że kosmetyk w bardzo dużym stopniu ułatwia rozczesywanie. Nie są one może specjalnie nawilżone, bo w dotyku nie odczuwam delikatności, ale nie puszą się i łatwiej je wystylizować. 


kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających

Producent informuje, że odżywka ma poprawiać ukrwienie skóry głowy i przez to wzmacniać włosy. Wybaczcie, ale moim zdaniem odżywki nie są przeznaczone na skórę a na długość włosów. Dlatego jej tam nie nakładam i nie oceniam pod tym kątem. Od tego już prędzej będzie szampon, a najlepiej wcierki. Odżywka ma poprawić strukturę włosa.
Co ważne, preparat nie obciąża włosów. Nie sprawia, że wyglądają na ciężkie i oklapnięte. 
Termin przydatności wynosi 6 miesięcy od otwarcia.
Koszt to ok. 40 zł za pojemność 300 ml.


kosmetyki do włosów nadmiernie wypadających

Produkty może nie są rewelacyjne, ale jak najbardziej przyjemne. Chętnie po nie sięgam, a to dobra rekomendacja.
Znacie markę BasicLab? Jakie macie z nią doświadczenia? 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

BONUS
Spotkałam się z opiniami wielu blogerów którzy twierdzili, że prowadzą blogi głównie dla siebie i swojej satysfakcji. Ale nie oszukujmy się, każdemu z nas zależy na tym, aby trafić do jak największej liczby odbiorców. Inaczej nasze myśli mogłyby trafić na papier, nie w 'eter'. Aby to osiągnąć niezbędne jest pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki temu nasza witryna ma szanse trafić na szczyt wyszukiwarki Google zyskując tym samym na popularności.

98 komentarzy:

  1. Nie miałam z marką styczności 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Estupenda entrada! gracias por tu visita! feliz dia!!! :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tym co mówią inni :) To z zazdrości....
    U mnie na wypadanie włosów pomaga- Dermena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba źle odebrałaś moje słowa, bo nie chodziło mi o to, że cię kimś przejmuję :)

      Usuń
  4. Obydwa kosmetyki bardzo mnie ciekawią :)
    Życzę zdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Both products look fantastic. I haven't tried that brand yet.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa czy sprawdzilyby sie przy mojej bardzo wymagajacej skorze glowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też jest kapryśna i nic złego nie zauważam :)

      Usuń
  7. Love the fact that it has niacinamide in it!

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę ciągle przewija mi się na blogach i na insta, ale sama jej jeszcze nie używałam. Chętnie bym wypróbowała ten duet na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, ja jeszcze nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba skuszę się na tą odżywkę, bo mam spory problem z wypadanie włosów :) kto wie może zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy akurat odżywka coś pomoże...

      Usuń
  11. Good review :) Thanks for your sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie produkty przeciw wypadaniu u mnie działają raz krócej, raz dłużej. Ciężko jest wygrać z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę bardzo lubię, co prawda ich szampony i odżywki są dla mnie za dobra skłądowo, ale kremy do rąk, pomadki ochronne są świetne ;) a teraz poznaję sie z ich serum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż niektóre kosmetyki Ci odpowiadają :)

      Usuń
  14. nie wierzę za bardzo w takie cuda. Od tego są suplementy i dieta a nie mazidła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś w suplementy nie wierzę. W dietę tak.

      Usuń
  15. Jak na razie nie potrzebuję kosmetyków na wypadanie włosów, ale zwrócę na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można stosować jako 'zwykłe' produkty lub sięgnąć po inną serię :)

      Usuń
  16. Raczej mnie nie kuszą te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  17. It is difficult to find a shampoo and conditioner that works with your hair and scalp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie już w porządku. ;)
    Tych kosmetyków nie znam, ale na wypadające włosy pomaga mi szampon Babuszki Agafii. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele jeszcze przede mną, ale trzeba wierzyć, że będzie dobrze :)
      Cieszę się, że masz coś sprawdzonego :)

      Usuń
  19. Ciekawe ile butelek musiałybyśmy zużyć aby zauważyć efekty na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo, ale moim zdaniem kosmetyk nie da zbyt szybkich efektów :)

      Usuń
  20. Nie miałam jeszcze do tej pory styczności z kosmetykami tej marki, ale przyznam, że mocno mnie ciekawią bo zbierają bardzo dobre opinie w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś dla mnie. Moje włosy wypadają jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować tą serię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny design opakowania.
    Dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki, bardzo jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby się szampon i odżywka. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też od szamponu nie wymagam wiele,ma dobrze oczyszczać i sls czy jego łagodniejsza wersja mi nie przeszkadza
    Bardzo fajny pomysł z tym ostatnim zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest chwilę na głowie, więc jak nie szkodzi to już jest dobrze :)
      Dzięki :)

      Usuń
  26. Mam nadzieję że już czujesz się zdecydowanie lepiej ☺
    Pierwszy raz słyszę o tej marce ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle, a trzeba wierzyć że będzie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  27. W ogóle nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te produkty i markę kojarzę tylko z innych blogów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie poznałam na własnej skórze. Przyznam że takie mocno działające produkty często sprawiają że mam okropnie przyklapinięte włosy, fajne że te specyfiki nie obciążają włosów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego nie ma miejsca, ale też nie mam do tego tendencji.

      Usuń
  30. Posiadałam ten zestaw i jestem zakochana na pewno do niego jeszcze powrócę

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ich produkty, szampony to sztos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie nie wywołały aż takiego wrażenie, ale źle też nie jest :)

      Usuń
  32. Na szczęście nie mam problemów z wypadaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  33. Good review. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  34. z tej marki kosmetyków do włosów nie znam, ale póki co zachwycam się ich nawilżającymi kremami do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam do włosów suchych, z szamponem się nie polubiłam, za to z odżywką jak najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Może skuszę się na odżywkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje się nie przetłuszczają, więc ciężko mi ocenić pod tym kątem.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam jeszcze przyjemności z kosmetykami tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak dla mnie ten szampon jest zdecydowanie za drogi. Teraz kupiłam sobie szampon ISANA za 2,79zł w Rossmannie XD To już trochę rekord w cenie, wiem... ale nie widzę żadnej różnicy w działaniu tych szamponów. Bez względu jakim umyję - włosy wyglądają tak samo, ewentualnie przetłuszczają się szybciej lub wolniej. Kupiłam więc ISANę do przetłuszczających. Umyłam raz - włosy wyglądają jak zwykle. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nikogo nie zmusza do droższych produktów. Wielkie znaczenie ma też sama marka. BasicLab ma dermokosmetyki :)

      Usuń
  40. Nie znam marki ale dużo dobrego o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również nie nakładam odżywek na skórę głowy, powyższy szampon chętnie w przyszłości wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również nie nakładam odzywek na skalp. Nie znam produktów, marki też nie kojarzę. Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Też nigdy nie myślałam o odżywce do włosów, jako produkcie, który ma działać na skórę głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producenci niestety często mijają się z ogólnymi zaleceniami.

      Usuń
  44. Znam tę markę i bardzo lubię za kosmetyki do włosów. Miałam szampon i odżywkę i byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  45. ta firma rzuciła mi się w oczy. Ten szampon chyba nawet miałabym ochotę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo częsty na blogosferze duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  48. Właśnie skończyłam kolejną butelkę tego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Thank you for your comment :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.