piątek, 31 maja 2019

Mohani, olej z pestek malin - pielęgnacja i ochrona równocześnie

najlepsze oleje do pielęgnacji
Cześć :)

Niewątpliwie dla wielu z nas lato to czas radości, odpoczynku i beztroski. Niestety tego samego nie mogłabym nam powiedzieć nasza skóra. Częste działanie słońca powoduje jej przesuszenie, brak elastyczności, a także przyśpiesza jej starzenie. A gdyby tak znaleźć produkt łączący w sobie działanie pielęgnacyjne z ochroną? Do tego celu proponuję olej z nasion malin marki Mohani.

najlepsze oleje do pielęgnacji

Preparat otrzymujemy w szklanej buteleczce z ciemnego szkła. ma wygodny i higieniczny aplikator w formie pipetki. 
W składzie znajdziemy jedynie 100% olej z nasion malin, nierafinowany i tłoczony na zimno. 
Zapach jest przyjemny, lekko słodki z nutą cierpkości. Bez wiedzy o produkcie nie byłabym jednak w stanie stwierdzić, że to maliny.
Jak przystało na oleje, konsystencja jest rzadka i tłusta. Zaskoczyło mnie jednak, że bardzo szybko się wchłania. Co więcej, nie pozostawia tłustej, lepkiej czy świecącej się warstwy a jedynie delikatny, aksamitny film.

najlepsze oleje do pielęgnacji

Olej przeznaczony jest do pielęgnacji zarówno twarzy jak i włosów.
Od razu muszę nadmienić, iż przyjmuje się jakoby olej z nasion malin był naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. W niektórych źródłach czytałam, że dorównuje faktorowi spf 50. W tym przypadku producent informuje o średnim faktorze. Tak czy siak, na pewno jest to wartościowa cecha. Z tego też względu warto aplikować go rano. U mnie dotychczas odbywało się to głównie wieczorem z racji tego, iż nie było nadmiernego słońca. Na pewno jednak się to zmieni.
Pora zatem na działanie.
Wersja dla leniwych: och i ach!
A teraz na poważnie. Nawet sobie nie wyobrażacie jaka moja skóra jest gładka po użyciu tego oleju. Czuć, że jest solidnie nawilżona, natłuszczona (ale nie chamsko tłusta) i miękka. Regularne stosowanie odżywia, koi i regeneruje. Lubię ten moment, kiedy rano patrzę w lustro, a skóra wygląda zdrowo i promiennie. Do tego poprawił się jej koloryt.
Na potrzeby testów użyłam go kilka razy rano, aby ocenić współpracę z makijażem. Trzeba mu dać chwilę, aby 'osiadł' na twarzy na tyle mocno, żeby podkład się nie rolował. Kiedy już to następuje wszystko przebiega bez problemów. Kosmetyki łatwo się rozprowadzają, nie warzą.
Moja  mieszana cera lubi być kapryśna, dlatego na samym początku nakładałam olejek co 2-3 dni. Nie zauważyłam jednak żadnych oznak zapychania, dlatego wprowadziłam do codziennej pielęgnacji. I nie żałuję. Nic złego się nie dzieje, a efekty są świetne.

najlepsze oleje do pielęgnacji

Muszę jeszcze wspomnieć słówko o działaniu na włosy. Zdarzyło mi się ze 3 razy nałożyć go na końcówki i trzymać przez całą noc. Po zmyciu końce były ładnie ujarzmione, nie odkręcały się na wszystkie strony. Jednak nie będę ukrywać - nie lubię stosować olejów na włosy. Męczy mnie, że należałoby je trzymać wiele godzin. 'Troszkę' zbyt leniwa na to jestem ;)
Cena wynosi ok. 27 zł za pojemność 50 ml. Olejek pochodzi ze sklepu Bio-Love.pl Naturalne Kosmetyki, gdzie oczywiście możecie go kupić. Link -> www.bio-love.pl . Zainteresowanych informuję o darmowej dostawie oraz rabacie -10% na pierwsze zakupy przy zapisaniu się na newsletter. Warto skorzystać!

najlepsze oleje do pielęgnacji

Czy muszę dodawać coś więcej? Oleje są bardzo wartościowe i wiele osób na stałe wprowadziło je do swojej pielęgnacji. Malinowy wariant Mohani zasługuje na to, aby dać mu szansę.
Znacie ten kosmetyk? Może macie inne oleje godne polecenia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

103 komentarze:

  1. Miałam taki olejek innej firmy. Trochę smierdzial sianem, ale efekty były super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego rodzaju olejki, więc na pewno, ten się u mnie znajdzie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy olejek, słyszałam już że taki olejek z pestek malin istnieje, ale nigdy nie stosowałam. Lubię olejki bo są naprawdę wielofunkcyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można ich używać do wielu celów :)

      Usuń
  4. Ja za malinami nie przepadam, ale fakt, że ten olejek nie pachnie nimi trochę zachęcił mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie lubię zapach malin i nie pogniewałabym się, gdyby olejek chociaż trochę nimi pachniał 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki miks słodkości i kwasku, jak maliny, ale nie zorientowałabym się, że o nie chodzi :)

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego produktu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja dla leniwych najlepsza :D
    Już kiedyś czytałam o tym olejku może będzie okazja go wypróbować. Ja używałam jak na razie olej z paczuli i chętnie spróbuję z czymś innym. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że niektórzy nawet do tej wersji nie dotrwali z czytaniem :D

      Usuń
  8. Podoba mi się ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Malina:) Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go juz na liscie zakupow i nadal nie zamowilam, czas to zmienic :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się skuszona na zakup tego olejku ;) Już nie pamiętam kiedy używałam jakiegoś olejku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ochronie jest w sam raz na obecny czas :)

      Usuń
  12. Looks nice, thanks for the info ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele na temat cudownych właściwości tego olejku, ale sama nie miałam okazji go wypróbować. Czas to zmienić :) wspaniała recenzja.
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) myślę, że będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  14. Zachęca mnie sam fakt, że uwielbiam maliny :) Ciekawe jakby sprawdził się na moim włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Is a very interesting product, I think that it would be great for my skin. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  16. I have never tried raspberry seed oil before. Intriguing.

    OdpowiedzUsuń
  17. Olej z pestek malin bardzo lubię i często u mnie gości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olej z pestek malin ma super działanie, ja niestety nie mogę znieść tego zapachu :( nie wiem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest charakterystyczny, ale mi akurat nie przeszkadza :)

      Usuń
  19. Miałam kilka razy olej z pestek malin Na skórę działał OK, ale wolno się wchłaniał, co sprawiało problem, gdy chciałam na niego nakładać makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno potrzebuje chwili, ale u mnie nie trwa to aż tak długo :)

      Usuń
  20. Kocham ten olej, mam zawsze Etji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam co prawda olej z pestek malin innej marki ale mam podobne spostrzeżenia do Ciebie :) Muszę wrócić do tego olejku bo fajnie się spisywał :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyku akurat nie znam, ale z pestkami malin miałam maseczkę do twarzy i też się świetnie sprawdziła :) Także maliny górą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za olejkami w pielęgnacji twarzy. Ja właśnie odwrotnie, wolę olejować włosy :D Ale ten olej niezwykle mnie kusi zwłaszcza ze względu na te właściwości filtra przeciwsłonecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy ogólnie źle reagują na większość olejków, więc może też dlatego nie lubię tej opcji :)

      Usuń
  24. uwielbiam lejki ale zazwyczaj wybieram je do pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam oleje w pielęgnacji twarzy i chętnie po nie sięgam. Tego który dziś prezentujesz jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. details explanation for good product

    OdpowiedzUsuń
  27. I love using oils like this one. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za wizytę na moich stronach. Jak trafiłaś do mnie?
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Na nadchodzące dni życzę Ci odwagi na każdy następny dzień i życzliwości od innych
    Pozdrawiam urzekającymi już zapachami czerwca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) trafiłam do Ciebie najpewniej przez inny blog :)

      Usuń
  29. Ogólnie nie używam olejków do ciała ale po Twoim opisie jestem do powyższego produktu przekonana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie określiłabym go jako olejku do ciała. Lepiej zużyć na twarz :)

      Usuń
  30. I have to try this brand, they have amazing products!

    OdpowiedzUsuń
  31. Lato jest wyjątkowo niebezpieczne dla skóry, więc taki loejek się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja używam olejku z malin z MydłoStacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jedynie słyszałam o tym, że olejek z malin ma pozytywne właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam olej malinowy innej firmy. Pachniał pięknie, malinowo i podobało mi się jego działanie na skórze i chętnie go kupię ponownie. Co do ochrony przed słońcem - oleje nie są fotostabilne czy jakoś tak to się nazywało, nie ochronią przed słońcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, źródła są różne. Nawet w szkole nas uczyli, że działają ochronnie, ale kto to tam wie. Krem i tak się przyda :)

      Usuń
  35. Mi niestety oleje nie odpowiadają ; zapychają mi cerę a włosy są po nich okropne
    Widziałam post na Instagramie,w związku kochana życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  36. I love how you compose your pictures. Interesting and beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oleju z malin nigdy nie stosowałam, zresztą ostatnio bardzo słabo mi idzie nawet używanie ulubionego olejku z Alterry, więc na razie się nie kuszę na takie opcje :) Widziałam post na insta. Życzę szybkiego powrotu do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam, ale nie zauważyłam żadnych efektów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda. Ale tak to już jest, że dla jednych hit a dla innych kit.

      Usuń
  39. Wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooh it sounds like a really lovely product!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię olej z pestek malin, jednak u mnie takie konsystencje nie sprawdzają się na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wieczornej pielęgnacji też jest skuteczny :)

      Usuń
  42. Kiedyś używałam olejku z pestek malin i super się sprawdzał. Chyba do niego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo lubię olej z pestek malin,
    ta marka ma dobre produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównania z innymi, ale z tego jestem zadowolona :)

      Usuń
  44. Ten olej koniecznie musi znaleźć się w moim domu. To jest właśnie to czego potrzebuje moja cera.

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam olejki do wszystkiego:), ciało, włosy, twarz - wszędzie się u mnie sprawdzają. Tego nie znam, nawet o marce nie słyszałam, a u Ciebie zawsze znajdę takie ciekawe kosmetyki, których nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać coś nowego dla Ciebie :)

      Usuń
  46. Skoro ten olejek daje takie fajne efekty to chyba będę musiała go sobie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę po komentarzach,że wiele dziewczyn również zachwala olej z pestek malin. Powinnam go chyba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja uwielbiam takie kosmetyki, ale moja cera niekoniecznie. Mogę ich używać maksymalnie raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiele dobrego słyszałam o tej marce i jej olejach, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować ich na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  50. o właśnie, czekałam na info dotyczące włosów! ostatnio słyszałam, że olejek z pestek malin może być mega na włosy i ja na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  51. I ten produkt dopisuje do listy, fajna recenzja i chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chciałybyśmy przekonać się olejków w pielęgnacji ale słabo nam to idzie :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Czytałam wiele pozytywnych opinii o oleju z pestek malin ogólnie, więc będę się musiała w końcu skusić.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.