wtorek, 22 stycznia 2019

Lily Lolo - paleta mineralnych cieni 'Stellar'

makijaż kosmetykami mineralnymi
Hejka :)

Moda na naturę trwa w najlepsze. Korzystamy z ekologicznych produktów spożywczych oraz z naturalnych kosmetyków do pielęgnacji. Sami przygotowujemy maseczki czy peelingi. Stawiamy też na lepszą 'kolorówkę'. Niegdyś spotkać można było głównie podkłady mineralne. Obecnie oferta tego typu kosmetyków znacznie się rozrosła i prezentuje się niemalże tak samo jak ta drogeryjna. Dziś chciałabym Was zaznajomić z paletką mineralnych cieni marki Lily Lolo 'Stellar'.

 makijaż kosmetykami mineralnymi
Paletka zamknięta jest w białym, kartonowym opakowaniu z czarnymi napisami. Same cienie znajdują się w prostokątnej kasetce z lusterkiem i dołączoną dwustronną pacynką. Poszczególne kolory występują w pojedynczych przegródkach.

makijaż kosmetykami mineralnymi

Okazuje się, że moja inteligencja nie zna granic... Już chciałam Wam tutaj pisać, że cienie nie mają nazw, więc będę je przedstawiać od lewej strony. Po czym odwróciłam kasetkę a tam... jakieś nazwy. O dziwo osiem - tyle ile kolorów. No cóż, można codziennie stosować paletę i przegapić taki 'szczegół' :D Przedstawmy zatem te kolory:
Solar Flare - klasyczny, cielisty beż
Cloud 9 - ciepły brąz
Rose Dawn - beż z domieszkami różu
First Light - brudna, chłodna szarość
Nebula - liliowy fiolet
Blissed Out - ciepły, ceglasty fiolet opalizujący na brąz
Mercury - kolor podobny do First Light, jednak ciemniejszy i bardziej przybrudzony
Purple Haze - bardzo delikatny fiolet

makijaż kosmetykami mineralnymi

Jak widzicie, cienie mają matowe i satynowe wykończenie. Przy tym te matowe nie są 'płaskie', zaś satynowe nie mają tandetnych drobinek i chociaż się błyszczą to ciężko nazwać je perłowymi.
Pigmentacja jest taka pół na pół... Dla osób lubiących mocno podkreślone oko może być za słaba/ Dla mnie - fanki delikatności i naturalności - jest w sam raz. Uważam, że jest to świetna opcja na dzień.

makijaż kosmetykami mineralnymi

makijaż kosmetykami mineralnymi

Cienie  w paletce 'Stellar' mają aksamitną, a niektóre wręcz kremową w dotyku konsystencję. Dobrze przywierają do pędzla i przyjemnie rozprowadzają po powiece. Kolory Rose Dawn czy Nebula lubię przyklejać palcami. Nic się nie osypuje.
Na uwagę zasługuje łatwość w ich blendowaniu. Pięknie się rozcierają i wzajemnie ze sobą łączą. Jest to o tyle ważne, że podczas długiej pracy zaczynają tracić na intensywności. Jednak nie zdarzyło mi się to podczas codziennego makijażu, gdyż nie trzeba poświęcać dużej ilości czasu, aby wypracować pożądany efekt.

makijaż kosmetykami mineralnymi

Cienie wykazują się dobrą trwałością. Nałożone na bazę wytrzymują u mnie ok. 7-8 godzin w nienaruszonym stanie. Nie wiem jaki byłby ich punkt maksymalny, bo nigdy nie potrzebuję mieć makijażu przez tak długi czas.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Paleta kosztuje ok. 120 zł za łączną pojemność 8 g.

Pałam miłością wielką do tych cieni - no bo jak nie, jak tak. Jest to jedna z nielicznych paletek, w której odpowiadają mi wszystkie kolory. Jest matowy kremowy,, nie ma niepotrzebnej dla mnie czerni. Są brązy, trochę matu, trochę połysku. Dla mnie w sam raz.
Znacie tę lub inną paletkę Lily Lolo? A może macie swoich innych ulubieńców wśród produktów tej marki? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

109 komentarzy:

  1. Cloud 9 i Rose Dawn mega mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki LL mają bardzo ładną szatę graficzną. Ta paleta wygląda po prostu genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i to dobrze i bardzo lubię tą markę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieni nie miałam, ale uwielbiam ich pędzel kabuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej firmie tyle dobrego, że naprawdę żal mi, że jeszcze jej nie wypróbowałam! Cloud 9 i Blissed Out byłyby chyba moimi ulubionymi odcieniami. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania jakiegoś produktu. Na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  6. Trochę słaba pigmentacje i wyblakłe kolory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam, kolory są typowo dzienne. Dla osób lubiących wyrazisty efekt będą zbyt słabe.

      Usuń
  7. Kilka cieni może bym z tej paletki wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym widzieć makijaż nią wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będzie na IG. Polecam obserwować ;)

      Usuń
  9. kompletnie nie moje kolory może 3 bym użyła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Totalnie nie moje odcienie, ale samą markę lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kilka palet Lily Lolo i niestety ich pigmentacja była dla mnie za słaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego kto co lubi. Ale fakt, są to delikatne odcienie. Dla mnie wystarczające, nie lubię mocnego efektu :)

      Usuń
  12. Ładne kolory ma ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne te cienie - te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne cienie, podoba mi się ta paleta, ja mam inną z lily lolo

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna taka neutralna kolorystyka, sprawdzi sie w sumie wiekszosci uzytkownikow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory nie są krzykliwe, a ładnie podkreślają oko :)

      Usuń
  17. Bardzo ładne kolorki ma ta paleta. Chyba muszę ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne makijaż to będziesz zadowolona :)

      Usuń
  18. Muszę przyznać, że opis cieni w paletce nie bardzo mnie zachęca, natomiast gdy zobaczyłam swatche na ręce to kolory bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od światła. Szarości wpadają w zieleń, mimo iż w paletce się na to nie zanosi :)

      Usuń
  19. Bardzo ładne kolorki. W moim guście, bo lubię delikatne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szarości wpadają delikatnie w zielenie, przez co są jeszcze ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kompletnie nie moje zestawienie kolorystyczne, ale sama marka mnie ciekawi od dłuższego czasu, choć ciągle nie składa się, abym coś wypróbowała, bo zawsze znajdzie się coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam paletki, ale ja też stawiam na "kolory natury". Jednak w moim przypadku wolę te paletki w których jest dużo jasnych i zamiast fioletu, z którym na twarzy się nie lubimy byłaby np. zieleń. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi fiolety z reguły też nie odpowiadają, ale te są stonowane i nie dają efektu podbitego oka :)

      Usuń
  23. Bardzo ładne kolory,zresztą już samo opakowanie mi się spodobało ☺
    Tylko cena troche duża 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z minerałami tak już jest. A tutaj mamy 8 kolorów :)

      Usuń
  24. pigmentacja szału nie robi jeśli mam być szczera;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie szczerość, to fakt. Sama to zaznaczyłam :)

      Usuń
    2. choć słyszałam że cienie mineralne są w większości mniej intensywne niż normalne:)

      Usuń
    3. To zależy od koloru i pewnie od firmy. Mam kilka wyrazistych wariantów :)

      Usuń
  25. Lubię ich cienie, ale akurat tej paletki jeszcze nie miałam :). Prawdę mówiąc, gdybym nie miała nadmiaru paletek, pewnie i ją bym kupiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz palety, które mają podobną kolorystykę :)

      Usuń
  26. Great palette, it has so many beautiful and neutral colors that can be mixed together or with other colors for a fantastic make-up.
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ktoś lubi delikatne makijaże to ta paletka będzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory. Pozdrawiam serdecznie :

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię cienie i wszystkie inne kosmetyki Lily Lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię delikatne makijaże, więc dla mnie idealna paleta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet nie wiedziałam że Lily Lolo ma paletki :) A teraz będę chcieć taką mieć :D Prezentuje się bardzo ładnie, piękne kolory na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. To zdecydowanie nie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam tę paletę, uwielbiam te cienie bo są trwałe i łatwo się je rozciera

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę się w końcu na nią skusić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio zaznajamiam się z marką Lily Lolo i jestem nią zachwycona. Cieni do powiek (jeszcze) nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już długi czas zastanawiam się nad ta paletą i z tego co wiem są różne . Dobrze wiedzieć ze jakościowo to naprawdę super cienie

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam straszną obsesję na punkcie paletek i każda mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Paletka ma ładne kolory, jednak ja wolę jak cienie są dobrze napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prezentują się bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  40. I super, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię te paletki zwłaszcza za ich poręczność :D Te warianty kolorystyczne wpadły mi w oko i coś czuję że i z tą paletką bym się polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Oby tak moda trwała jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minerały są bardzo wartościowe dla skóry :)

      Usuń
  43. Nie używam cieni, ale te barwy mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ladna paletka :) Could 9 jest bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zupełnie mnie te kolory nie przekonują. Ale dobrze, że Ty jesteś zadowolona z niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię kosmetyki tej marki, ale akurat od palet cieni wymagam porządnej pigmentacji i ciekawego, nieco ekstrawaganckiego zestawienia kolorystycznego;), więc tym razem odpuszczam zakup;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja zaś stawiam na delikatność, więc dla mnie jest w sam raz :)

      Usuń
  47. Bardzo mi się podobają ich opakowania, a z kolorów najbardziej do gustu przypadły mi: Blissed Out, Purple Haze i Rose Dawn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne makijaże to zdecydowanie polecam :)

      Usuń
  48. Odpowiedzi
    1. Mam jedną szminkę, ale niestety jej trwałość mnie nie satysfakcjonuje. Ale cienie lubię :)

      Usuń
  49. Fajna paletka. Ładne, stonowane kolory ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tej paletki nie mam. Kolory są bardzo ładne też od razu pomyślałam że to taka fajna paletka na dzień :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.