środa, 28 sierpnia 2019

Petal Fresh, Superfoods for hair - szampon i odżywka do włosów zniszczonych z jarmużem

kosmetyki do włosów zniszczonych
Cześć :)

W panującym ciągle trendzie na bycie bio, eko czy fit zdarza nam się sięgać po produkty z tak zwanej grupy 'superfoods'. Wierzymy, że dostarczają nam dużej dawki witamin i minerałów, wzmacniają organizm, poprawiają kondycję. Okazuje się, że składniki te obecne są nie tylko w naszej diecie, ale również w kosmetykach. Przykład stanowi marka Petal Fresh, która posiada całą serię 'superfoods for hair'. Dzisiaj chciałabym przedstawić linię 'damage control' z jarmużem do włosów zniszczonych - a dokładniej szampon i odżywkę.

wzmacniający szampon do włosów zniszczonych

kosmetyki do włosów zniszczonych

Kosmetyk zamknięty jest w butelce z twardszego plastiku. Ma estetyczną szatę graficzną zachowaną w białej i zielonej kolorystyce. 
Skład wydaje się nie mieć końca, jednak zawiera wiele wartościowych substancji. Znajdziemy w nim m.in. ekstrakt z jarmużu, kwasy Omega-3, keratynę, ekstrakt z hibiskusa, wyciąg z ogórka, ekstrakt z melona, olej z awokado, ekstrakt z szałwii lekarskiej, nasiona chia, ekstrakt z quinoa. Nie bazuje na klasycznych SLSach.

kosmetyki do włosów zniszczonych

Szampon ma żelową, dość rzadką konsystencję. Nie na tyle jednak, aby spływała nam z dłoni.
Kwestia najważniejsza, czyli działanie.
Zacznę od tego, że szampon nie od razu pieni nam się rewelacyjnie. Konieczna jest druga aplikacja, aby osiągnąć zadowalający efekt. 
Po spłukaniu, już tak standardowo, pozostawia moje włosy splątane. Wiecie już, że u mnie każdy szampon to robi. Z tym radzi sobie jednak odżywka.
Kosmetyk dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy z codziennych zanieczyszczeń. Radzi sobie także  z odżywkami czy maskami. Nieco gorzej ma się sprawa z olejami. Tutaj potrzeba jest trzecia porcja produktu. W przeciwnym razie włosy szybko stają się oklapnięte i nieświeże.

kosmetyki do włosów zniszczonych

Szampon wzmacniający nie przyczynił się do poprawy kondycji moich włosów. Po umyciu nie są ani szczególnie nawilżone ani zregenerowane. Jednak nigdy na to nie liczę, w końcu szampon jest na włosach tylko chwilę. I tak nakładam odżywki lub maski, które mają czynić działanie pielęgnacyjne.
Ważne jest, że preparat nie powoduje podrażnienia, łupieżu czy świądu na skórze głowy. Ostatnimi czasy mam niestety do tego tendencję.
Cena wynosi ok. 30 zł za niestandardową pojemność 355 ml.

wzmacniająca odżywka do włosów zniszczonych

kosmetyki do włosów zniszczonych

Opakowanie jest identyczne jak w przypadku szamponu.
Główne składniki także są tożsame, tyle tylko że w innej kolejności i 'przeplatane' innymi dodatkami. Różnorodność stanowi masło shea.
Konsystencja jest lekka i  jedwabista. Przyjemnie rozprowadza się po włosach tworząc na nich niejako ochronną otoczkę.

kosmetyki do włosów zniszczonych

Odżywka daje efekt przyjemnie nawilżonych włosów. Czasami, kiedy ich stan jest nieco gorszy, mam wrażenie, że jest dosłownie przez nie wpijana. Do tego są miękkie w dotyku, mniej się puszą. Oczywiście po jej zastosowaniu łatwiej je rozczesać.
Jeśli chodzi o ogólną poprawę kondycji włosów to tutaj nie widzę większych efektów. Przedstawione działanie jest raczej doraźne, bardziej od mycia do mycia aniżeli na dłuższą metę.
Cena wynosi ok. 30 zł za pojemność 355 ml.

kosmetyki do włosów zniszczonych

Jak widzicie, oba produkty okazały się przyjemne - mają zarówno wady jak i zalety. Na pewno nie są moimi ulubieńcami, ale wywiązują się z tych oczekiwań jakie zawsze sobie stawiam. Myślę, że jeszcze lepsze efekty zauważą osoby, których stan włosów nie jest najgorszy.
Znacie produkty Petal Fresh? Jakie macie doświadczenia z tą marką? :)

Przeczytałaś/eś wpis Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔
Odpowiednia kondycja włosów to jedynie jeden z elementów naszego wyglądu. Nie mniejsze znaczenie ma piękny i zdrowy uśmiech. Odpowiednie nawyki związane z higieną jamy ustnej warto wprowadzić od najmłodszych lat. Nie można zapominać także o regularnych kontrolach w gabinecie stomatologicznym. Wyposażony w odpowiedni sprzęt stomatologiczny pozwoli nam przejść przez ten czas przyjemnie i bezboleśnie.

86 komentarzy:

  1. Sounds a great shampoo series for strengthening hair.
    Thank you the nice review!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie bardzo robią swoją robotę, bo sam opis produktów brzmi bardzo zachęcająco. Ale jeśli odżywka poprawiająca kondycję włosów zniszczonych ich kondycji nie poprawia, to jaki jest sens ją stosować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jakie kto ma oczekiwania. Nie twierdzę, że produkt jest idealny, ale i tak daje fajny efekt.

      Usuń
  3. Jarmuż w kosmetykach, no proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O pierwszy raz widzę kosmetyki z jarmużem. Coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko z blogów tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladaja bardzo ciekawie i zachecajaco, jeszcze nie slyszalam o kosmetykach do wlosow z jarmuzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie poprawne, aczkolwiek do ulubieńców nie należą :)

      Usuń
  7. Nie znam, ale brzmi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wywiązują się z oczekiwań, ale tylko tyle. Bez efektu WOW, zatem póki co pozostanę przy moim szamponie Sleek line, który - tak na marginesie, kupiłam ostatnio w pakiecie ze świetną maską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze Sleeka miałam dwie maski i dla moich włosów były tragiczne :/

      Usuń
    2. A to najlepszy dowód na to, że u każdego kosmetyki działają inaczej. Ja póki co nie zmieniłabym ten mojej na nic w świecie.

      Usuń
  9. Nie znam tej marki. Szkoda, że produkty nie poprawiły kondycji Twoich włosów. O jarmużu słyszałam, ale z nim jako składnikiem kosmetyków stykam się po raz pierwszy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam wcześniej kosmetyku z jego dodatkiem :)

      Usuń
  10. Nie znam tej marki, odżywka ciekawa, szkoda jednak że nie poprawia stanu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, jarmuż w kosmetykach, pierwszy raz się z tym spotykam :D
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam odżywkę wygładzającą, użyłam 2 razy i jak na razie sama nie wiem, co o niej sądzić. Niby jest ok, ale trochę dziwne włosy po niej mam :D Mam nadzieję, że na dłuższą metę będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tego typu produkty, te ze SLES używam w wyjątkowych przypadkach, bo na co dzień mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja do szamponu nigdy nie przykuwam większej uwagi za krótko jest na włosach, a uwielbiam jak się pienią i to mocno :) jeśli chodzi o odżywkę to ją bym chętnie wypróbowała ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałbym polecić te produkty mojej babci, której włosy są bardzo zniszczone po nieudanym zabiegu fryzjerskim, ale myślę, że sobie z tym zniszczeniami nie poradzą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. My hair isn't damagaded but these products look really interesting. Thanks for sharing.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze kosmetyków z jarmużem w składzie, choć ciekawa jestem jakby moje włosy po nich wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki z jarmużem? Pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marki nie znam i miałam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Co prawda nie znam tej marki ale miałam w życiu kilka odżywek z keratyną i byłam z nich najbardziej zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda jedynie, że działają krótkotrwale, bo całkiem fajne produkty, a od szamponu, tak, jak piszesz, ciężko wymagać nawilżenia itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam przybliżyć tę serię :)

      Usuń
  23. Marki nie znam i nie widziałam wcześniej tych produktów.
    Jeszcze nie miałam takiego szamponu, który by za pierwszym razem tak domył żeby nie trzeba było używać drugi raz podczas jednego mycia ;)
    Jak na takie kosmetyki bez większego zachwytu to chyba jednak sporo kosztują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się trafiły takie szampony, ale to klasyczne z masą 'spieniaczy' :)

      Usuń
  24. Hello! Thanks for the inmormation!Interesting beauty products. xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jak moje kapryśne kudełki by na ten duet zareagowały

    OdpowiedzUsuń
  26. kosmetyki z jarmużem, szkoda że szału nie ma....

    OdpowiedzUsuń
  27. seem good to protect our health....great product

    OdpowiedzUsuń
  28. I definitely need these in my life!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh very ncie products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe produkty, dobrze że szampon nie ma SLS bo staram się tego unikać - myślę że kiedyś skuszę się na ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że efekty nie zachwycają aż tak bardzo.

      Usuń
  32. Raczej lubię kosmetyki tej marki, ale superfoods nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Sounds like good shampoo. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że moje włosy polubiły by się z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o marce słyszałam ale sama nie miałam jeszcze nic od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tych marek, że ciężko wszystkie poznać :)

      Usuń
  36. Miałam ten szampon i odżywkę, dla mnie fajne, ale tak jak i u Ciebie bez efektu wow. Bardziej polecam tę serię z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kokos całkowicie odpada. Moje wysokoporowate włosy go nie cierpią.

      Usuń
  37. Nie wiedziałam, że Petal Fresh wprowadziło na rynek nową serię kosmetyków. Używałam kilka ich odżywek z tej serii w ciemniejszym opakowaniu i byłam zadowolona, chętnie więc spróbuję czegoś nowego tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz równie zadowolona jak wcześniej :)

      Usuń
  38. Szkoda, że okazały się takie przeciętne :/ bo ta marka bardzo mnie interesuje!

    OdpowiedzUsuń
  39. od szamponu za taką cenę spodziewałabym się czegoś lepszego, ale mój szampon za 8 zł sprawdza się dużo lepiej ;) w sumie też wiele zależy od włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę ciężko też wymagać od szamponu niesamowitego zadania, bo ma przede wszystkim myć :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.