czwartek, 5 października 2017

Lanaline, świece zapachowe

Cześć :)

Nie da się nie zauważyć, że nadeszła jesień. Wprawdzie w ciągu dnia mamy przebłyski słońca, to jednak bardzo szybko robi się ciemno, zimno i ponuro. Taka przygnębiająca aura sprawia, że najchętniej zaszylibyśmy się pod kocem w towarzystwie ciepłej herbaty i dobrej książki. Do szczęścia brakuje już tylko wspaniałego zapachu. Z pomocą przychodzą nam produkty marki Lanaline.

Czekolada


Świeczka ma formę typowego podgrzewacza.
Chociaż jest małych rozmiarów to pali się kilka godzin.
Na sucho świeczka nie ma typowego zapachu czekolady. Dopiero po zapaleniu przybiera postać czegoś słodkiego, aczkolwiek aromat jest bardzo delikatny i niejednoznaczny. Przyznam, że tutaj jestem lekko rozczarowana.

Soczysta pomarańcza


Świeca znajduje się w szklanym słoiczku.
Wykonana jest z naturalnego wosku palmowego.
Ma pomarańczowe zabarwienie i strukturę przypominającą szron.
W zależności od rozmiarów producent określa czas palenia na ok. 20 godzin (mały wosk) i 50 godzin (średni).
W zapachu tkwi moc. Jest wyraźny i soczysty. Świeży, słodki a zarazem cytrusowy. Wystarczy chwila, aby cudownie rozprzestrzenił się po pomieszczeniu.
Cena waha się od 20 do 40 zł.

Kokosowa wanilia


Świeca znajduje się w większym, solidnym naczynku ze szkła.Wygląda niezwykle elegancko.
Wykonana jest z naturalnego wosku sojowego.
Palenie świecy maksymalnie 3 godziny w jednym ciągu sprawia, że spala się ona równomiernie, dzięki czemu staje się też wydajniejsza. Producent informuje, że całkowity czas palenia wynosi ok. 60 godzin.
Jeśli chodzi o zapach to nie zaskoczę Was twierdząc, że z nim wiązałam największą nadzieję. W końcu uwielbiam wszystko co kokosowe. Na główny plan wysuwa się jednak wanilia. Całość jest wyczuwalna, ale delikatna. Otula, ale nie przyprawia o ból głowy czy uczucie nużenia.
Cena wynosi 55 zł.

Niezwykle istotnym jest fakt, że każda ze świec marki Lanaline tworzona jest ręcznie - z dbałością o każdy, nawet najmniejszy detal.
Zarówno woski sojowe jak i palmowe uzyskiwane są w 100% z roślin. Nie dymią podczas palenia i są biodegradowalne. Będą dobrą opcją dla alergików, gdyż nie wywołują nieprzyjemnych reakcji.
Otrzymane produkty oceniam bardzo dobrze i zachęcam Was do zapoznania się z ofertą. Być może znajdziecie coś dla siebie.
Jakimi aromatami lubicie się obecnie otaczać? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

121 komentarzy:

  1. Ta kokosowo wanilowa brzmi świetnie !! Jak tylko wypalę moje Yankee to rozejrzę się za innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję na nieco więcej kokosa, ale i tak przyjemnie mi się ją pali :)

      Usuń
  2. Lubie świece zapachowe, ale tych nie miałam. Musze sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentują. Gdybym je miała, chyba szkoda byłoby mi je palić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aura za oknem jest tragiczna :( Też zaczęłam palić woski, ale tych nie znałam :) Sprawdzę koniecznie cały asortyment

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznałam tą wersję pomarańczową trzeba przyznać, że bije moc soczystej pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest świetny, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym :)

      Usuń
  7. Zupełnie nie znam tej firmy, a dziwne, bo jestem swieczkomaniaczką!
    U mnie caly czas pala się Yankee Candle- tym razem męczę home sweet home

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz jedną firmę to ciężko znać inne. Zwłaszcza, że powstaje ich coraz więcej :)

      Usuń
  8. Jestem ich szalenie ciekawa, pięknie wyglądają i na pewno ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają naprawdę ładnie :) ta czekoladowa i kokosowa wanilia mnie zaciekawiły, za zapachem pomarańczy nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat odpowiadają wszystkie wersje. Czekolada mogłaby być jednak bardziej wyrazista i "konkretna" :)

      Usuń
  10. Uwielbiam wszelkie świece i woski zapachowe. Z chęcią przytuliłabym tą o zapachu kokosu i wanilii. Też jestem kokosolubna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce taką :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą? Są trzy... Przed zostawieniem komentarza zachęcam do przeczytania wpisu.

      Usuń
  12. nie znam marki, ale zainteresowała mnie świeczka w szklanym słoiczku, uwielbiam cytrusowe nuty :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kazdy kusi swiecami, chyba i ja się przekonam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam. Na pewno znajdziesz wersję idealną dla siebie :)

      Usuń
  14. Nie znam marki. Podoba mi się, że są robione ręcznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomarańcza najbardziej mnie zaciekawiła, uwielbiam cytrusowe zapachy :) Szkoda, ze czekolada okazała się niewypałem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pachnie źle, ale mało czekoladowo. Wolałabym coś wyrazistszego :)

      Usuń
  16. Z tej trójki mój wybór zdecydowanie padłby na pomarańczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ! Ale trafiłam na wpis ;D Ja uwielbiam świeczki zapachowe ;D Ostatnio skusiłam się na cytrynową z Aril jest mała i ma palić się ok 20 h . Niestety jednak nie pachnie cytrusowo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam świece Aril i są jednak delikatniejsze. Zresztą ich cena jest też znacznie, znacznie niższa.

      Usuń
  18. Kokosowa wanilia podoba mi się najbardziej zarówno pod względem kompozycji zapachowej, jak i słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świece pomarańczową to bym chętnie przytuliła w sumie jedną i drugą mogłabym zapalić bo połączenie Pomarańczy z wanilią jest bardzo fajne. Choć nie do końca jestem pewna czy wtedy nie byłaby zbytnio mocna mieszanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chyba bezpieczniejszą opcją jest postawienie na jeden wariant :)

      Usuń
  20. Pomarańczową z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czuje, że z soczystą poomarańczą bym się polubiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za zapachem waniliowym nie przepadam, ale pomarańczową bym chętnie przygarnęła :D Kocham świece! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta soczysta pomarańczka wygląda taaak apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego pachnie jak taka świeżutka pomarańcza :)

      Usuń
  24. Kokosowa, fajnie tylko szkoda, że bardziej wanilia się pcha ;) Fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam świeczki zapachowe w szczególności pomarańczowe! Świetnie się prezentują na twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej uwielbiam świece! przede wszystkim dlatego lubię jesień.. ulubiony serial, aromatyczna świeca i ciepła herbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tych świec nie znam, aktualnie przerzuciłam się na woski, ale tą kokos z wanilią przytuliłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tą soczystą pomarańczę chętnie bym zapaliła u siebie w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że spodobałby mi się zapach ostatniej świeczki, kokos i wanilia w jednym? To musi pięknie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie ładnie, ale - tak jak napisałam - głównie wanilią.

      Usuń
    2. Lubię zapach wanilii, więc nic nie szkodzi. :D

      Usuń
  30. Ja uwielbiam zapachu przypominające święta Bożego Narodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesień i świeca to idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam świece zapachowe ale z tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znalazłabyś w asortymencie coś dla siebie :)

      Usuń
  33. Po pierwsze, cudnie prezentują się na zdjęciach :D Już dla samego wyglądu bym je kupiła :D A nazwy mają takie, że aż jestem ciekawa ich zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się je w miarę dobrze przedstawić :) Zapachy warto poznać :)

      Usuń
  34. Nie znam marki, ale sezon na świcie już u mnie otwarty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie bym przygarnęła taką świeczkę. Przy dzisiejszym orkanie Ksawerym, byłoby dużo przyjemniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie palę świeć nie jara mnie to jakoś:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzadko kiedy pale świece ponieważ mam małe dzieci w domu. Ale przyznam, że na tę pomarańczową mam teraz ochotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna :) Przy małych dzieciach trzeba uważać, ale wszystko jest do ogarnięcia :)

      Usuń
  38. Miałam tylko 3 próbki, takie małe wkłady i dla mnie to w ogóle nie pachniało, właśnie m.in czekolada. Cóż, może większe świece dają lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem czy byłabym w stanie wydać tyle pieniędzy na świeczkę... Chyba nie...
    Ogólnie nie palę świeczek, chyba że nie ma prądu;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia, ale nie widzę tu zapachu dla siebie.. na sczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna sprawa, takie zapachy idealne na jesień :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wersja z kokosem to zdecydowanie mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiązałam z nią największe nadzieje, ale kokos niestety jest zbyt słabo wyczuwalny :(

      Usuń
  43. Ta pomarańcza mhmhmhm musi być moja.

    OdpowiedzUsuń
  44. mam tą wersje kokos wanilia, całkiem fajna świeczka

    OdpowiedzUsuń
  45. Co tu dużo mówić, jesienią i latem uwielbiam palić świece i woski :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię świeczki zapachowe, ale jestem wybredna co do zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam ŚWIECE - te wyglądają elegancko i bardzo chętnie poznałabym je osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z tej firmy nie miałam przyjemności używać świeczki. Pomarańczka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kokosowy zapach brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie, gdyby jeszcze pachniał tym kokosem.

      Usuń
  50. Podoba mi się świeczka soczysta pomarańcza, ma ładny kolorek więc łatwo sobie wyobrazić ten zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo dobrym jej odzwierciedleniem :)

      Usuń
  51. Widać, że fajne, jesienne zapachy :) Warto robić sobie w domu taki klimacik. Ja nie używam raczej świec i wosków, ze względów zdrowotnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu będą służyć. Ja podchodzę do nich z umiarem :)

      Usuń
  52. Oj nie moja bajka ale świeczki same w sobie ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Tych świec jeszcze nie miałam, ale bardzo ładnie sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  54. Marzy mi się taka świeca, ale jeszcze muszę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze się z tymi świecami nie spotkałam. Jak lubię samplery Yankee. Starcza ich w sam raz a i zapachy są super. W okolicach świąt i zimy uwielbiam Christmas Memories. W domu pachnie korzenną, piernikową chatką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę sobie wyobrazić ten zapach. Fajnie, że masz coś sprawdzonego :)

      Usuń
  56. kokos i wanilia to zapachy zdecydowanie dla mnie 😀 mało pale zapachow ale ostatni jaki kupilam na jesienne wieczory to salted caramel 😊

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.