wtorek, 6 czerwca 2017

Provocater, zestaw startowy i lakiery

 
Cześć :)

Świat idzie do przodu i to co jeszcze 20 lat temu wydało się niemożliwe, 10 lat później było już niemodne. Zmiany następują wszędzie - w technologii, ubraniach czy kosmetykach. Weźmy trendy panujące w stylizacji paznokci. Kiedyś wysilaliśmy się, aby uzyskać na paznokciach idealnego frencha. Potem ucinaliśmy kawałki gąbki kuchennej i wykonywaliśmy kolorowe ombre. A teraz? Teraz jest istny szał na lakiery hybrydowe. Nie ma się zresztą co dziwić. Żyjemy w ciągłym biegu i wizja stylizacji utrzymującej się nawet 3-4 tygodnie jest bardzo kusząca. Modzie uległam i ja, i dzięki uprzejmości marki Provocater jestem posiadaczką swojego zestawu startowego.Czy udzieliła mi się miłość do tej innowacji?

W skład zestawu startowego wchodzą produkty


Cleaner, czyli preparat wykazujący właściwości odtłuszczające i Remover usuwający lakiery hybrydowe. Oba produkty zamknięte są w plastikowych butelkach o pojemności 100 ml.


Base&Top łączącą w sobie działanie bazy i topu. Dodatkowo otrzymałam od firmy Base Hard Witamin E + B5, która ma nie tylko być bazą pod lakiery, ale także utwardzać i wzmacniać paznokcie oraz Top Shine No Wipe - nabłyszczacz nie wymagający przecierania Cleanerem.


Oliwka do paznokci w żelu, która ma śliczny, bananowy zapach uprzyjemniający stosowanie. Oliwka ma bardzo rzadką formę i nawet przy dozowniku w formie pipetki trzeba uważać, aby nie wylać jej zbyt dużo.

W zestawie znajdziemy także niezbędne akcesoria



Blok polerski, pilnik kosmetyczny 100/180, patyczki kosmetyczne.



Waciki bezpłynowe, które służą do przemywania paznokci cleanerem oraz Remover wraps - folie ułatwiające zdejmowanie hybryd.

No i wisienki na torcie...


Bardzo zgrabna i poręczna Lampa LED/UV 24W

... i lakiery. W zestawie startowym znalazł się jeden kolor, ale dodatkowo mogłam dobrać sobie 4 inne. Całość prezentuje się następująco:


11 milk chocolate - przepiękny, głęboki brąz


32 provocater red - klasyczna czerwień


56 police uniform - ciężki do określenia, przepiękny odcień niebieskiego kojarzący mi się z dżinsem


67 turquoise - taki trochę turkus, trochę mięta


89 thermo magic - termiczny lakier kameleon, który w standardowej wersji jest brokatowym, mocnym odcieniem butelkowej zieleni. W zależności od temperatury zmienia się wręcz na odcienie różu.

Lakiery mają niesamowicie gęstą, ciągnącą się konsystencję. Nie będę ukrywać, że początkowo wydało mi się to nie do przejścia. W końcu klasyczne lakiery, gdy osiągną taki stan, po prostu lądują w koszu. Troszkę zajęło mi ich okiełznanie. Poza tym znajdują się w bardzo ciekawych buteleczkach. Gdy je zpbaczyłam po raz pierwszy wydały mi się nieco mroczne, a przy tym kosmiczne.


Jak wykonuję manicure hybrydowy? 
Na początku niezbędne jest przygotowanie płytki paznokciowej. Zmiękczam i odsuwam skórki, nadaję paznokciom pożądany kształt oraz matowię płytkę blokiem polerskim
Następnie przecieram płytkę wacikiem bezpyłowym nasączonym Cleanerem, w celu jej odtłuszczenia. Nakładam cienką warstwę bazy witaminowej i utwardzam w lampie przez 30-60 sekund.
Kolejny krok to lakier. Aplikuję cienką warstwę produktu omijając skórki, aby przypadkiem ich nie zalać. Zabezpieczam lakierem także brzegi paznokcia. Utwardzam całość w lampie przez 30-60 sekund i powtarzam czynność. Na tym etapie nie przemywamy warstwy Cleanerem.
W celu utrwalenia manicur'u nakładam top nabłyszczający i utwardzam kolejne 30-60 sekund pod lampą. 
Ostatnim krokiem jest zaaplikowanie oliwki w żelu w skórki wokół paznokci.


Jak przedstawiają się efekty
Tutaj zaczynają się schody, gdyż lakier schodzi z moich paznokci płatami już na drugi dzień. Przy pierwszym użyciu była to moja wina, gdyż nie zabezpieczyłam boków i pod warstwy dostało się powietrze. Potem okazało się, że zbyt długo trzymam paznokcie pod lampą. Myślałam, że warstwa musi wyschnąć, a po 60 sekundach nadal wyglądała tak, jakbym dopiero co nałożyła kolor. Skontaktowałam się w tej sprawie z firmą i dostałam odpowiedź, że całość będzie sucha dopiero po utwardzeniu top coatu. Próbowałam znowu i znowu, i nadal to samo. Zdążyłam już sobie delikatnie osłabić płytkę, a pozytywnych efektów jak nie było tak nie ma. A szkoda, bo napaliłam się na hybrydy jak szczerbaty na suchary... 

Nie chcę być nie fair w stosunku do firmy nie wiedząc czy to wina lakierów, czy tylko mojej niekompetencji. Dlatego też prośba do Was... dajcie znać jakie, Waszym zdaniem, błędy mogę jeszcze popełniać. Jeśli tylko uda mi się okiełznać te produkty bądź będę miała porównanie z innymi markami, to od razu pojawi się dodatkowy wpis z aktualizacją i stylizacją. 
Lubicie lakiery hybrydowe? Liczę na Wasze rekomendacje :)

Iwona

87 komentarzy:

  1. Nigdy nie stosowałam lakierów hybrydowych sama, więc nic Ci nie doradzę :/ Ale ten kolor czekoladowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super sprawa :D ja kocham hybrydy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, jeśli potrafi się z nimi obchodzić. U mnie na razie miłości nie ma.

      Usuń
  3. Ładną mają szatę graficzną te produkty - bardzo elegancko wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie mam bazę z wit. E+B5 oraz remover z tej firmy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. turkusowy kolor lakieru jest bajeczny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fany zestaw i piękne kolory lakierów - czerwień jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak wyglądają na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu je okiełznam i pokażę zdobienie :)

      Usuń
  8. A używasz primer ? mi odchodzi jak primera nie używam, a robię sobie paznokcie lakierami Indigo i Claresa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primera nie miałam w zestawie. Pisałam z tej sprawie do firmy, ale odpisali, że nie jest niezbędny i bez niego nie powinno się nic takiego dziać. Więc nie wiem...

      Usuń
    2. Właśnie chciałam zapytać o primer :) czasami to pomaga, często u osób majacych mieszaną/tłustą cerę cleaner to za mało aby odtłuścić płytkę :)

      Usuń
    3. Będę musiała się w jakiś zaopatrzyć i wypróbować. Szkoda, żeby leżały. Nie będę przecież robić hybryd co kilka dni, bo szkoda paznokci.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie są tak popularne jak chociażby Semilac czy Indigo :)

      Usuń
  10. Bardzo spodobał mi się kolorek thermo magic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że nie jesteś zadowolona w 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się w końcu je ogarnąć :)

      Usuń
  12. Tych hybryd jeszcze nie miałam, wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam tych hybryd, pierwszy raz je widzę. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tracę nadziei, że jeszcze je polubię :)

      Usuń
  14. Ten odcień niebieskiego jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi, ale nie używałam nigdy lakierów hybrydowych samodzielnie...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo się naoglądałam wykonywania w salonie, ale samodzielnie to jednak nie to samo.

      Usuń
  16. Świetny zestaw. Być może musisz użyć primera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, chociaż firma stwierdziła inaczej...

      Usuń
  17. Od niedawna jestem posiadaczka zestawu z semilac i powiem szczerze, że takiej sytuacji nie miałam. Nie jestem kosmetyczka i kupując zestaw byłam zielona w tym temacie.w zestawie dostałam instrukcja od firmy jak krok po kroku zrobić paznokcie ( jak chcesz mogę Ci ją przesłać) i już pierwsza moja hybryda trzymam się prawie 2 tygodnie. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że bardzo ważne jest równe położenie bazy na całą płytkę, uważaj na skorki aby baza i lakier na nie nie wchodziły ( jak tak ci się stanie przed włożenie pod lampę patyczkiem usuń lakier) i bardzo ważne aby malować cienkie warstwy. Może coś pomogłem. I zapraszam na ibabiniec ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to wszystko i stosuję się do tego najlepiej jak umiem. Tutoriale i porady widziałam na niejednym blogu i niejednym filmiku :)

      Usuń
  18. Fajny i ciekawy zestaw! 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. ie znam tych hybryd - pierwszy raz o nich czytam. Piękne kolorki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zwolenniczką manicure hybrydowego od dłuższego czasu :)
    Planuję właśnie zakup jakiegoś lakieru z provocatera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz dla siebie odpowiednie kolory :)

      Usuń
  21. Nigdy nie miałam hybryd, a o tej firmie nie słyszałam. Ile kosztował Cię ten zestaw? Może to wada lakieru? Niestety nie mogę Ci pomóc, bo nigdy nie robiłam hybryd. Mam nadzieję, że jakoś rozwiążesz sprawę i że pieniądze nie okażą się wyrzuconymi w błoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw dostałam, więc akurat aspekt pieniężny nie gra jako tako roli. Nie zmienia to jednak faktu, że chciałabym w końcu być z niego zadowolona :)

      Usuń
  22. chciałam coś kupić od nich, ale jeszcze nie miałam okazji.
    ale jeśli się orientuję to chyba długość utwardzania (za długo) nie wpływa na jakość chyba że za krótko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam zgodnie z instrukcją, i 30 sekund, i 60.

      Usuń
  23. Piękne rzeczy. Chciała bym takie lakiery -:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż ciekawość mnie zżerała ze nie wejść nie dałam rady, nie znam firmy jednak będę ją miała na oku na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jak na panzokciach się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny zestaw :) czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, najpierw muszę je okiełznać. Mam nadzieję, że to w końcu nastąpi :)

      Usuń
  27. Bardzo duzy ten zestaw i dodatkowo Provocater ma piekny design ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie produkty są w zestawie startowy :)

      Usuń
  28. ciężko mi cokolwiek powiedzieć/napisać bo nie znam sie na hybrydach

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta firma to chyba jakaś nowość! ;) opakowania mają genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tej firmy zupełnie nie znam , ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie jakoś odpycha wygląd tych buteleczek

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne kolory tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie to samo działo się z semilackami, pomogło dopiero kupno primera bezkwasowego, który nakłada się po odtłuszczeniu paznokci. Po prostu mam naturalnie zbyt tłustą płytkę i lakiery nie chcą się trzymać, może u Ciebie też jest taki problem? Czasem wina leży też po stronie zbyt krótkiego utwardzania, ja w lampie LED 9W jedną warstwę utwardzam conajmniej 90s, ciemniejsze kolor 2 razy tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że chyba problem tkwi jednak w braku primera. Szkoda, że nie dostałam go w zestawie. Dokupię jakiś i zobaczę czy będzie lepiej :)

      Usuń
  34. Jakie buteleczki eleganckie. Przyciągają i kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się spodobały, dlatego je wybrałam :)

      Usuń
  36. Buteleczki są całkiem fajne :) Ja miałam podobny problem z Semilackiem i Bazą/Topem w jednym za Chiny Ludowe mani nie chciało się trzymać paznokci, natomiast problem znikł po tym jak dokupiłam osobno bazę i top. Teraz paznokcie trzymają się jak trzeba, a do zmiany koloru zmusza mnie tylko odrost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt 2w1 użyłam raz. Testowałam też osobno bazę i nabłyszczacz, i efekt nie był o wiele lepszy.

      Usuń
  37. Widziałam ten zestaw już na kilku blogach, uważam, że jest bardzo fajny i dobrze skomponowany, lepiej niż najbardziej znany Semilac :) Kolory lakierów ładne i dość uniwersalny. Co do schodzenia lakieru - musisz coś robić nie tak, bo ja mam problematyczne paznokcie i hybrydy trzymają się u mnie od nałożenia, po zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że to bardzo prawdopodobne, ale nadal nie wiem co... Zobaczę jak będzie z inną firmą.

      Usuń
  38. Z tego co piszesz wszystko robisz tak jak należy... może faktycznie to wina firmy? Ja dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i mój pierwszy manicure trzymał się ponad tydzień - krótki czas to również moja wina jako amatorki :) Używałam Semilaców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już inną firmę i zobaczę jak teraz będzie :)

      Usuń
  39. Nie znam tej firmy, ciekawe dlaczego nie trzymają się na paznokciach. Pamiętaj, by dobrze odtłuścić płytkę paznokcia. Aktualnie używam lakiery hybrydowe od Realac i uważam, że są rewelacyjne.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.