środa, 8 października 2014

Eva Natura, krem pod oczy i na powieki.

Hej :)

Dziś chciałabym się podzielić z Wami swoimi spostrzeżeniami na temat kremu pod oczy i na powieki z ekstraktem z ziela świetlika marki Eva Natura, z serii Herbal Garden. Jeśli ciekawi Was moja opinia to zapraszam do dalszej części notatki :)

Zdaniem producenta:

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Dicaprylyl Carbonate, Parrafinum Liquidum, Biosaccharide Gum-1, Chondrus Crispus (Carrageenan), Euphrasia Officinalis (Eyebright) Extract, Sodium Acrylates Copolymer, Phenoxyethanol/ Methylparaben/ Ethylparaben/ Butylparaben/ Propylparaben, Cetyl Alcohol, Parfum, 2-Bromo-2-Nitro-Propane-1,3-Diol, PEG-8/ Tocopherol/Ascorbyl Palmitate/ Ascorbic Acid/ Citric Acid, Linallol, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geranoil, Limonene.

Pojemność: 25 ml

Cena: ok. 7 zł

Moja opinia:
Produkt zamknięty jest w klasycznej tubce o większej od standardowej pojemności 25 ml. Ma wygodny aplikator, dzięki któremu możemy wydobyć optymalną ilość kosmetyku. 
Krem ma delikatną i lekką konsystencję. Szybko się wchłania nie pozostawiając nieprzyjemnej warstwy. 
Ma nienachalny, lekko ziołowy zapach. 
Wartościowe składniki znajdują się wysoko na liście, aczkolwiek znajdziemy tam również wiele parabenów. 
Weźmy na tapetę działanie produktu... Głównych obietnic producenta nie zauważyłam, gdyż nie mamy wygładzonych zmarszczek czy zmniejszonych oznak zmęczenia skóry. Nie stwierdziłabym również, że jest ona jakoś szczególnie wypielęgnowana, aczkolwiek przyznać trzeba, iż jest dobrze nawilżona.
Ponadto krem nie podrażnia ani nie uczula. 
Myślę, że sprawdzi się u młodych osób, które nie oczekują zbyt wiele od produktu pod oczy. Dla skóry wymagającej może być zbyt lekki i delikatny. 

Miałyście styczność z tym kremem? Piszcie jakie są Wasze ulubione produkty z tej kategorii :)

Iwona

6 komentarzy:

  1. Mam mój krem nr 10 z Fitomed i jestem zakochana, ale za tym się rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam go obecnie. Niedrogi, ale dużo mu brakuje mu do mojego ideału.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, to ja już za stara;) A serio hm, no dobrze, że chociaż nawilża:)

    pozdrawiam ciepło
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam swojego ulubieńca w pielęgnacji oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego kremu nie miałam, nie mogę jednak przeżyć, że z tej serii wycofano genialny dwufazowy plyn do demakijażu oczu:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, męczyłam przez rok i nie mogłam wykończyć. Był fajny,ale szału nie robił :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.