niedziela, 27 lipca 2014

Tydzień w obiektywie.

 Hej :)

Dziś rozpoczynam cykl postów "Tydzień w obiektywie" - serii, która ukazywać będzie migawki z mojego życia codziennego. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i pozwoli nieco lepiej poznać moją osóbkę :)


  • ostatni ulubieniec... lakier do paznokci Ladycode (by Bell) z serii "Full Colour", nr 30. Chyba jeszcze się nie zdarzyło, żebym po zmyciu jakiegoś lakieru pomalowała od razu paznokcie tym samym produktem. Teraz jednak miało to miejsce.
  • motylkowi chyba spodobał się mój blok :) 
  • hu hu haa, hu hu haa, nasza zima zła... Jak przyjdzie będę gotowa. Produkcja domowych przetworów trwa :)
  • wegańskie knedle jaglane ze śliwkami - ostatni hit blogów śniadaniowych. U mnie wersja z jogurtem naturalnym, sezonowymi owocami, roztopioną gorzką czekoladą i słonecznikiem.

  • wycieczka do Rodzinnego Parku Atrakcji w Kamieniu. Dzień spędzony wśród dinozaurów, zwierząt i postaci z bajek :)
Jak Wam minął tydzień? Wydarzyło się coś ciekawego? :)

Iwona

5 komentarzy:

  1. ooo fajnie, że dołączyłaś:)
    wycieczka przednia... ale najbardziej zaciekawiły mnie te knedle:D

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KNEDLE <3
    Śliczny kolor lakieru do paznokci :)
    a u mnie nic specjalnego się nie działo w zasadzie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ale bym zjadła knedli... yay ile ja ich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakie sałatki robisz na zimę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sałatkę to robię z białej kapusty, marchewki, papryki i ogórków konserwowych :) Poza tym robię też różne wersje ogórków, buraczki konserwowe i cukinię :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.