piątek, 7 lutego 2014

Surówka na ciepło.

 Witajcie :)

Przychodzę dzisiaj z szybkim postem, w którym chciałabym się podzielić z Wami przepisem na obiadową wersję białej kapusty. Jest tak smaczna, że ostatnio codziennie się nią zajadam :) Dodatkowo pasuje zarówno do mięsa, jajka czy ryby. Jadłam ją również z soczewicą. Pyszna jest świeżo przygotowana jak i ostudzona :)

Porcje podaję "na oko". Ilość składników można oczywiście dowolnie modyfikować i dostosować do swoich potrzeb oraz preferencji smakowych :)

Składniki (na ok. 2 porcje):
1/4 główki białej kapusty
marchewka
korzeń pietruszki
pół cebuli
natka pietruszki


Przygotowanie:
Kapustę, marchewkę oraz pietruszkę trzemy na tarce o dużych oczkach. 
Cebulę kroimy w drobną kostkę. 
Warzywa przekładamy do garnka, podlewamy kilkoma łyżkami wody i dusimy do miękkości warzyw na małym ogniu często mieszając. 
Do gotowej surówki dodajemy posiekaną natkę pietruszki.
Można także dodać ulubione przyprawy. Ja zazwyczaj posypuję całość słodką papryką :)
Smacznego!

Szacowana wartość energetyczna:
Iwona

4 komentarze:

  1. jedna z moich ulubionych surówek! chociaż przyznam, że nigdy nie podawało się u mnie jej na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ciepło ? :) Nie jadła jeszcze ale będę musiała to nadrobić :) Masz rację do tego chleba idealnie pasuje czekoladowy krem jaglany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapewne jest pyszna, czasem robiłam coś podobnego:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm :) wygląda świetnie! :) zapraszam do siebie
    http://jedzzdrowozyjzdrowofb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.