czwartek, 13 lutego 2014

Sendmoments.pl - zaprojektuj swoje kartki.

 Witajcie :)

Jakiś czas temu na portalu Uroda i Zdrowie pojawiła się możliwość przetestowania spersonalizowanych zaproszeń bądź kartek okolicznościowych. Z racji tego, że moja siostra przystępuje w tym roku do Pierwszej Komunii Świętej pomyślałam, że takie zaproszenie byłoby dla niej fajną pamiątką. Po zgłoszeniu chęci udziału w teście zgłosiła się do mnie pani Marta wraz z instrukcją zamówienia owych kartek.

Mogłam wybrać 3 próbki zaproszeń i dowolnie je przerobić. Zrobiłam trzy identyczne sztuki, przy czym jedna będzie dla Moniki, a dwie pozostałe otrzymają jej Rodzice Chrzestni. Na każdym zaproszeniu znajduje się jej zdjęcie oraz informacje dotyczące miejsca i czasu uroczystości.


Samo projektowanie zaproszeń jest bardzo proste. Na początku decydujemy się na konkretny wzór. Następnie możemy zmienić jego kolor czy czcionkę. Reszta należy już wyłącznie do nas. Wstawiamy odpowiednie zdjęcie i wpisujemy najważniejsze informacje.

Zaproszenia wykonane są bardzo starannie na gładkim, wysokiej jakości papierze.

Koszt jednej kartki z rodzaju który ja wybrałam (14,5 x 14,5 cm) wynosi 4,40 zł.


Wszystkie niezbędna informacje dotyczące oferty, ceny czy wysyłki znajdziecie oczywiście na stronie głównej Sendmoments .

Bardzo się cieszę, że mogłam zamówić owe próbki. Wydaje mi się, że takie spersonalizowane zaproszenia nie należą do codziennych. Myślę więc, że jest to fajna pamiątka zarówno dla dziecka jak i jej Chrzestnych.

Iwona

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne takie spersonalizowane zaproszenia. Później będzie piękna pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.