środa, 18 grudnia 2013

TAG: Kocham Zimę.

Hej :)

Dzisiaj na swoim blogu Soemi87 odpowiedziała na TAG "Kocham Zimę". Pytania bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam wziąć udział w zabawie :)

1. Ulubiony produkt do ust
Nie mam konkretnego. Obecnie używam zalegających w mojej szafce pomadek ochronnych. Natomiast na noc najczęściej stosuję najzwyklejszą wazelinę.

2. Ulubiony lakier do paznokci
Ostatnio polubiłam się z matowym piaskiem Wibo (nr 1) i myślę, że będzie często gościł na moich paznokciach w czasie zimy.

3. Ulubiona świeca
Bardzo lubię biedronkowe świeczki o zapachu śliwki oraz czekolady z wiśnią. Ponadto często można wyczuć u mnie klasyczne połączenie jabłka z cynamonem.

4. Ulubione perfumy/zapach
Bruno Banani "Magic Woman" oraz Calvin Klein "Obsession Night".

5. Ulubiony napój
Gorzkie kakao lub najzwyklejsza inka z mlekiem.

6. Ulubiony dodatek/ubranie
Z racji tego, że jestem niesamowitym zmarzluchem uwielbiam wszystko to co jest meeeega ciepłe :)

7. Ulubiona fryzura na zimę
Nie tylko w czasie zimy, ale przez cały rok najczęściej jest to zwykły "kucyk".

8. Co najbardziej lubisz robić zimą
Czytać książki otulona ciepłym kocykiem :)

9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą
Na pewno jest ich wiele. Jednak po przeczytaniu pytania od razu nasunęło mi się wspomnienie, gdy 4 lata temu (jejciu, jak ten czas szybko leci...) pojechałam po raz pierwszy do Krakowa na spotkanie z fanami mojego ukochanego klubu piłkarskiego. Było to na kilka dni przed Świętami, Kraków był przepięknie ustrojony i od tego momentu kocham to miasto :)

10. Ulubiony trend w modzie na zimę
Ostatnio bardzo spodobały mi się te wszystkie norweskie wzory (nie wiem czy dobrze je określam). Nie do końca wiem czy są modne, ale w wielu sklepach odzieżowych zauważam ten motyw.

11. Otaguj 4 ulubionych youtuberów/blogerów
Zapraszam do zabawy każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na powyższe pytania :)

P.S. Sprawa nie związana z TAGiem... Jestem niesamowitą szczęściarą, gdyż dostałam dzisiaj maila, iż po raz drugi wygrałam nagrodę Essence z ich tegorocznej edycji kalendarza :D

Iwona

4 komentarze:

  1. Dziękuję na odpowiedź na TAG :) Sama mam piasek z Wibo w nr 1 i jest super. Mam nadzieję, że pochwalisz się tym co wygrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pochwalę się :) Zwłaszcza, że nagroda Essence nie jest jedyną wygraną :)

      Usuń
  2. Ja jestem stworzenie ciepłolubne więc zimy strasznie nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również szczególną sympatią zimy nie darzę, jednak staram się w każdej porze roku znaleźć jakieś pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.