poniedziałek, 16 grudnia 2013

Na Abrahama, na Abrahama...

Witajcie :) 

W najbliższy czwartek mój tatuś obchodzi 50-te urodziny. Długo zastanawiałam się co mu podarować w tym szczególnym dniu. Z pomocą przyszła mi CEWE Fotoksiążka z sieci Fotojoker. Pomyślałam więc, że podzielę się z Wami drobnymi uwagami na jej temat, a być może ktoś z Was również wykorzysta tego typu produkt w ramach prezentu :)


Moja CEWE Fotoksiążka jest formatu A4. Posiada twardą oprawkę i 26 stron. Do wyboru mamy oczywiście wiele innych opcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

Aby stworzyć CEWE Fotoksiążkę należy pobrać program dostępny na stronie producenta.  Następnie możemy zaprojektować ją sami bądź skorzystać z pomocy dostępnej w programie.  Ja zdecydowałam się na pierwszą opcję. Jak się okazało, największą trudnością w projektowaniu był wybór odpowiednich zdjęć. Tak to jest jak lubi się fotografować… Nadmiar sprawia, że ciężko się na coś zdecydować J Kiedy jednak wybrałam wszystkie odpowiednie zdjęcia sama czynność projektowania była bardzo przyjemna. Program dostępnych ma wiele funkcji, jednak ukazane są w bardzo przejrzysty sposób, dzięki czemu można łatwo nimi operować.  Dodawanie wybranych zdjęć jest niezwykle proste. Wystarczy tylko wybrać szablon na odpowiednią ilość zdjęć i wstawić je w ukazane ramki. Można je również dowolnie modyfikować. To co bardzo mi się spodobało to gotowe tła dopasowane do wielu okazji. Co więcej, również dodawane przez nas zdjęcia mogą posłużyć jako tło całej strony.



Bardzo istotną opcją dostępną w CEWE Fotoksiążce jest możliwość dodania filmiku.  Po jego  wyborze zaznaczamy odpowiednie ujęcie klatki, które ukazuje się w książce razem z kodem. Po jego zeskanowaniu możemy obejrzeć dany filmik na smart fonie.     


Sama książka jest niezwykle elegancka i wykonana bardzo starannie. Czas oczekiwania na jej wykonanie jest bardzo krótki. Odebrać możemy ją w punkcie sieci Fotojoker bądź zamówić bezpośrednio do domu.


Mam wielką nadzieję, iż tata ucieszy się z tego prezentu, który przypomni mu najbardziej istotne wydarzenia z jego dotychczasowego życia :)


Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.