niedziela, 24 listopada 2013

Rossmannowska promocja.


Hej :)

Pewnie większość z Was wie, że od 22 do 28 listopada w Rossmannie obowiązuje promocja -40% na kosmetyki kolorowe dostępne w szafach. Oczywiście postanowiłam skorzystać z owej promocji. Kupiłam jednak tylko te rzeczy, które były mi potrzebne. Do koszyka wpadł tusz do rzęs firmy Lovely oraz korektor Eveline. 

Niemniej jednak moja kolekcja kosmetyków powiększyła się o dodatkowe rzeczy, a wszystko za sprawą mojego chłopaka. Poprosiłam go, aby kupił mi w ramach prezentu mikołajkowego lakier do paznokci imitujący piasek. Nie dość, że lakier ten otrzymałam już w piątek to chłopak uraczył mnie jeszcze kilkoma dodatkowymi prezentami.

                              

Czy Wy skorzystałyście z rossmannowskiej promocji? Pochwalcie się swoimi nabytkami :)

Iwona

3 komentarze:

  1. ja jak na razie kupiłam tylko eliksir od wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie korektor z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor Eveline z Art Scenic jest super, właśnie ostatnio go szukałam! Idealnie maskuje niedoskonałości, kolor też da się dopasować do swojego odcienia skóry.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.