środa, 2 października 2013

Prezenty raz jeszcze.

Hej :)

Tak jak wspomniałam we wczorajszym poście, otrzymałam paczkę od Chrzestnej z Niemiec. Zanim pokażę co się w niej znalazło napiszę kilka słów wstępu. Otóż ciocia zadzwoniła i powiedziała, że mam jej napisać co chciałabym dostać. Poprosiłam więc o JEDEN kosmetyk z Alverde LUB p2 i jakąś gorzką czekoladę. Okazało się, że ktoś chyba nie potrafi czytać ze zrozumieniem... xD A to dlatego, iż w paczce znalazły się:

  • Isana, kokosowy żel pod prysznic,
  • Alverde, odżywka nabłyszczająca z kwiatem cytryny i morelą,
  • Alverde, szampon nabłyszczający z kwiatem cytryny i morelą,
  • Alverde, żel pod prysznic z wyciągiem z kwiatu wanilii i mandarynki,
  • Alverde, krem do ciała do skóry suchej "migdał i herbaciana róża',
  • Alverde, krem do skóry suchej z wyciągiem z dzikiej róży,
  • Bruno Banani, Magic Woman,
  • Diadermine, Falten Expert 3D, przeciwzmarszczkowy krem na noc,
  • No4711, Nouveau Cologne,
  • Isana, miniatura żelu pod prysznic "masło shea i marakuja".


  •  p2, bodajże odżywka lub baza pod lakier, 
  • p2, Color Victim, lakiery do paznokci,
  • p2, Beauty Insider, tusz do rzęs,
  • Alverde, podwójny cień do powiek,
No i... czeeeeekolady :D


Chrzestna sprawiła mi niesamowitą radość. Muszę przyznać, że widząc te wszystkie rzeczy aż się popłakałam. To chyba ta starość...a może dojrzałość? Sama nie wiem... W każdym razie mam wrażenie, że z każdym dniem coraz bardziej doceniam to co mam i życzliwość otaczających mnie ludzi :)

Pozdrawiam was gorąco,

Iwona

4 komentarze:

  1. o gratuluję , bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super produkty. Ja znam tylko Isane kokosową, bo można ją u nas kupić i jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miłe dostać od kogoś prezent:)
    Lubię takie niespodzianki i tak życzliwych ludzi:)
    Dziękuje też za wsparcie i słowa otuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał ile prezentów ale zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.