czwartek, 24 października 2013

Po pierwsze drugie śniadanie!

Witajcie :)

Ostatnio w telewizji bardzo często można usłyszeć o akcji "Po pierwsze drugie śniadanie". Uważam, iż promowanie tej inicjatywy jest niezwykle istotne. Postanowiłam więc pokazać Wam co przygotowałam sobie w ramach dzisiejszego drugiego posiłku :) Będzie to również świetna opcja zarówno na śniadanie jak i słodki podwieczorek :) Jest to również dobra alternatywa dla standardowych kanapek. Poza tym posiłek jest zdrowy, smaczny, a dzięki wykorzystaniu kaszy kuskus - szybki w przygotowaniu. Gorąco polecam :)

Kakaowy kuskus z jogurtem naturalnym, bananem, mandarynką 
i mielonymi orzechami włoskimi

Szacowana wartość energetyczna:

A co Wy najczęściej zjadacie na drugie śniadanie? :)

Iwona

8 komentarzy:

  1. mm, wygląda bardzo smacznie :) pierwszy raz słyszę o kakaowym kuskusie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy dodać do kaszy trochę kakao i zalać wrzątkiem :) Wychodzi bardzo smaczne urozmaicenie :)

      Usuń
  2. Ciekawa alternatywa! :D U mnie zwykle jest to jakiś owoc, a później bułka z dodatkami (a może dodatki z bułką?) - w weekendy podpiekana w tosterze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ogół jem owoc - jabłko, śliwki, czasem winogrona. Jestem w pracy więc nie mam dużego pola do popisu ale owoce lubię więc taka opcja mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuskus na razie jadłam tylko na wytrawnie, ale taka wersja też kusi :) Na drugie śniadanie zazwyczaj jem kanapki albo owoc, w szkole nie mam innego wyboru :P Ale jak jestem w domu to jajecznica z pomidorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super!
    Moje drugie śniadanie jest zawsze na słodko i jest to owoc+serek + ciasto (mój wypiek najczęściej )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuskusu chyba nie jadłam ;>
    Moje śniadanie drugie to owoc, jogurt lub kanapka ;P ale dzisiaj świeży ananas i mandarynki plus kostka gorzkiej czeko :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.