wtorek, 11 czerwca 2013

Nowa miłość: ricotta! :)

Hej :)

Ostatnio czytałam wiele zachwytów dotyczących ricotty. Oczywiście postanowiłam ją wypróbować. Znalazłam ją w Lidlu. W standardowej cenie kosztuje 2,99 zł. Mojej jednak kończy się data przydatności, dlatego też była przeceniona o 30% i zapłaciłam całe 2,09 zł :) Muszę przyznać, iż po skosztowaniu jestem zachwycona. Smak i konsystencja są genialne. Mam wrażenie jakbym jadła delikatną chmurkę :) Polecam każdemu kto jeszcze nie próbował tego sera :)

Cynamonowa kasza manna z jabłkiem (głównie w środku), 
ricottą i siekanymi migdałami


Szacowana wartość energetyczna:

Iwona

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ricottę, jest taka delikatna :) Do kaszki idealna, choć najbardziej lubię ją w plackach lub do makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam jeszcze czegos takiego niejadłam, także czas najwyższy to zmienić :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę i ja się skusić i kupić tą ricottę w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też moją miłością jest ricotta;) choć nie kupuję za często, bo zbyt szybko znika:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie próbowałam ricotty i chyba wreszcie muszę :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.