piątek, 7 czerwca 2013

Lumpeksowo.

Witajcie :)

Podczas wczorajszego wypadu na miasto znalazłam informację, że w jednym z second-handów obowiązuje promocja odzieży na wagę - 10 zł/kg. Miałam sporo czasu, więc postanowiłam się tam wybrać. Decyzji nie żałuję :) Wprawdzie nie kupiłam zbyt wiele rzeczy, jednak z tych upolowanych bardzo się cieszę.

Największą radość sprawiła mi czarna sukienka. Ogólnie ciężko mi znaleźć jakąś na mnie ze względu na mały rozmiar, ale ta leży niemal idealnie :) Dodatkowo jest prosta i klasyczna, więc będzie często wykorzystywana :) Dodatkowo kupiłam zieloną bluzeczkę oraz zwykły, biały podkoszulek. Do koszyka wpadła również górna część stroju kąpielowego, którą wzięłam ze względu na zakładanie pod tę sukienkę. Jest bardzo dopasowana, więc spokojnie będę mogła nosić bez ramiączek i nic nie będzie mi się odznaczać. Za całość zapłaciłam aż 4,12 zł :D




Czy Wam zdarza się kupować ubrania w tego typu sklepach? Chętnie poczytam o Waszych doświadczeniach i zdobyczach :)

Iwona

3 komentarze:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.